Gå til innhold

pinlig spml....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tre dger til termin og sproppen gikk for to uker siden... siste dagene har det komt så masse gjennonsiktig slim når jeg tørker meg etter toalettbesøk.. innimellom litt med hvitaktig farge, men sjelden.. har hatt mye utflod tidligere, men nå er den altså helt blank, tynn.. unnskyld ekkel beskrivelse alså, men må spørre om noen har det samme? er dette normalt tror dere?? går også med kostente mesmurringer i ryggen, og får i magen også etter toalettbesøk.. håper noen har noe meninger om hva det kan være:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som modning eller begynnende rier, og utfloden kan jo være sildring av fostervann? Men jeg er ingen ekspert, så ring jordmor og hør, du. Kanskje de kan undersøke deg og se om du lekker fostervann? Lykke til, det blir vel uansett ikke lenge til fødsel!

Skrevet

tror ikke det er fostervann, bruker truseinlegg og det blir ikke vått:) men tanken slo mg også:) får se an litt ovover dagen. hvis det blir mer vondt i ryggen så ringer jeg.. hadde tenkt å klippe plenen i dag, men det orker jeg ikke..hehe

takk for svar forressten:)

Skrevet

Lite sprøtt!!!! Satt nettopp her og skulle søke litt på nettet om hva dette kunne være! Har akkurat samme opplevelsen, med slim og mensmurring!

Har ikke sovet godt i natt for å sidet sånn! Når det faktisk ikke var så vondt drev poden med aerobic bare for å være sikker på at jeg holdt meg våken!

Skal se om jeg finner noe på nett! Hvis du finner ut noe så si ifra!

Har termin om 8 dager så det kan jo godt være noe på gang...

Skrevet

ikke funnet noe, men si i fra du også da:) er sikkert normalt da.. hehe:) ja, kanskje det er noe på gang.. har ikke helt troen på det jeg da.. men hååååper jo..

Skrevet

Det er slimproppen, den går ikke "en gang for alle", men gjerne litt etter litt. Helt vanlig.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg synes dere skal ringe JM/Lege/Føden og høre.

Kjenner ei med samme opplevelsen som dere beskriver. Litt økt utflod. Det viste seg å være fostervann og fødselen måtte settes igang pga infeksjonsfaren

Skrevet

ringte føden jeg , var visst helt normalt. enten kunne det være begynnelsen på noe eller modning som hun sa.. sålenge ikke truseinnlegget var vått var det ikke fostervann ihvertfall..

Skrevet

Med andre ord vet vi like lite om når det skjer noe mer... Typisk! Har lest endel rundt forskjellig og det er nok ingen fasit på noe som helst, for alle tegn på fødselsstart kan begynne dager og uker før fødsel eller rett før . Eller man merker lite til det. Rent bortsett fra selve riene da selvfølgelig, men de kan jo også plutselig stoppe opp en stund for så å sette i gang igjen senere. Prøver å si til meg selv at det starter når det starter og ferdig med det, men er nå veldig klar til å se småen/vesla! og å bli kvitt endel "bivirkninger"

Lykke til til deg ihvertfall!

Skrevet

Jeg hadde d akkurat likt med nr. 1! Ble sendt til gyn ca 2 uker før termin og fikk beskjed om at d var skjeden som "smøret" seg for at babyen skulle komme lettere ut! Så d er IKKE farlig:-) Men bare bra:-) Og murring i ryggen er modning.. Få jordmor til å sjekke deg for åpning! Jeg har termin 29. august og hadde 1 cm åpning i sist uke:-) Da er d nok ikke lenge igjen for deg! LYKKE TIL:-)

Skrevet

begynner å bli klar jeg og gitt:) men men.. vi får bare vente å se.. gitt opp håper om noe fødsel før termin ihvrtfall..hehe:)

lykke til til deg også:)

Skrevet

håper du har rett... er så spent:)

takk for svar alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...