♥Snulder Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Det er meg...... Neste punkt på lista over alt som klundrer seg til før bryllupet. Har hatt mye vondt i ene hofta pga bekkenløsning, men forrige morgen våknet jeg med supervondt i den andre siden.... Det blir verre og verre, og nå er det slik at jeg nesten ikke klarer å trå ned på beinet... Må bare flire for meg selv når jeg ser for meg at den stakkars brudgommen må bære meg frem til alteret...... Fortsetter det slik så kan jeg bare glemme dansing.... og ikke får jeg slept med til Ekeberg på søndag heller..... aaarghhh.... Kryss fingrene for at jeg blir mirakuløst restituert til neste lørdag;=)!!!!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Huff da.. Lykke til! Har du ordnet det meste nå? Fått flere servitører? Sendt deg pm.. hehe.. Gleder meg til å ta bilder da!! og servere.. gruer meg litt.. for er en stund siden jeg har gjort det da.. men kan hjelpe brudgommen å bære deg også jeg.. hehe..
Travelmor Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Oi - oi! Du har nok hatt mye å styre med i det siste. Krysser fingre, tær og trær for at du blir bedre til den store dagen! Har du en person i nøden, fysioterapeut el. lign. som du har brukt før, så få deg også en time! Slik kan du ikke ha det. Uansett om det er bryllup eller hverdag. God bedring!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Næmen kjære deg da!!! Dette kan jo ikke skje! Hmmm.........akupunktur kan faktisk hjelpe!!!! Heia heia heia og GOD BEDRING!!
Karomamma Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Huttetu, Snulder!!! Dette e'kke bra, men som flyvenninna til dritgrei sa "det kan jo så fort gå godt"... Vi går for den!! Si ifra hvis du trenger assistanse (he he, handicaptransport) til noe Gleder meg altså såååå mye!!!
♥Snulder Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 Jeg knasker betennelsesdempende og synes jeg er blitt liiiiiitt bedre! Gleder meg jeg også Karomamma!!!! Har sjekket langtids-værvarslet i dag.... Vind og regn det meste av dagene...... blæhhhh.... Husk paraply og stillongs;=)
Maud Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Håper det finnes en fysioterapeut, homeopat, akupunktør, kiropraktor eller annen vismann i nærheten som kan hjelpe deg å komme over resten av smertene. Sånne bekymringer trenger man ikke når det er bare en uke igjen!
Ronja65 Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 God bedring, får håpe du blir mye bedre til i morgen... og ikke minst helt bra til bryllupet:-)
Reveenka Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Oioi! Hvordan er formen? Går det bedre? Ellers er det mye fint å få i rullatorer, vettu! c",)
Karomamma Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Oi sorry Snulder, jeg glemte helt å spørre deg i går hvordan det går med haltepinken!!??? Det så jo bra ut da, men du har kanskje vondt ennå? Bli bra igjen, du må du må, bli bra iiiiiigjen
Gjest Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 her ser jeg for meg at du blir bært/slept til alters,hehe håper du blir frisk og rask igjen fortere enn fort !! men hvis ikke,så kan du godt få låne min sjokkrosa rullator med stæsj altså ;o) krysser fingrene for at du er som en ungfole på selve dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå