snart mamma t 2:-) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 heia jenter.. jeg er i uke 31 og det er så mye stillere en det normalt har vært... denne gutten har jammen vært turbo men den siste uken har han roet seg kraftig ned.. er det for det er mindre plass eller skal jeg bekymre meg?...
Mamma til snart 4 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 det samme hos meg, mye mndre aktivitet her også, men barnet blir større å større og dermed mindre plass. .
rosa og en blå Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Heia;) så lenge du kjenne aktivitet inni dinna magen so har beibin det fint og godt... selv om det ikke er sååå ofte som før..
SokkeLaila Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Her går vi i 35. uke og vil vel ikke si at babyen er roligere, men heller at aktiviteten er 'annerledes' på et vis.. Tidligere kunne jeg kjenne mange harde spark, nå derimot er det mer snuing og dytting -seigere bevegelser på en måte.. Og hikking ca 2 ganger om dagen er blitt 'standard'..!
pnillan Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Det er i hvertfall veldig viktig å følge med!! Sønnen vår på snart to år ble tatt med keisersnitt i uke 33 pga lite næring (dårlig blodgjennomstrømning i navlestrengen) og han hadde vært veldig fredelig den siste tiden der inne. Ikke så godt å vite når man går med førstemann... Vi fikk ekstra ultralyd i uke 32 og 33, og ble sendt til ks dagen etter. Han er sunn og frisk og aktiv idag,så alt gikk veldig bra,men det kunne gått verre hvis han ikke hadde kommet ut når han gjorde! Nå er jeg i uke 31 med en voldsomt aktiv jente i magen, veldig forskjell fra sist. Og får ekstra oppfølging fra sykehuset med ul i uke 28 og 35, alt så fint ut sist vi var der
M-Tos Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Enig! Er i 34. uke og det er et hurraliv inni der. Men mye av det er snuing og bølling (!), sparkene er sjeldnere enn før - men hardere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå