Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 har selv vært stor tilhenger av intimbarbering, men når jeg ble gravid sluttet jeg pga økt sjanse for infeksjoner hvis man er glattbarbert.men "trimmer" for at det skal se greit ut selv om det er hår der. hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Har alltid vært veldig nøye der jeg også, alt bort liksom. Men etter jeg ble gravid har det sklidd litt ut kan du si, for jeg har vært så mye plaget med soppinfeksjoner, så jeg orker ikke. Har jo ikke sex uansett *FURT*
line_n & sara Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 jeg trimmer så godt jeg kan! men nå begynner det å bli vanskelig å finne frem der nede! har en stoor mage som skjermer for innsyn! har en liten ladyshaver, så jeg kan fomle litt i blinde der nede, men ender sikkert opp med å se skabbete ut!! kjempe sexy!!
shimonie Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 pleier å barbere innimellom, har heldigvis en kjæreste som ikke er veldig prippen på hår.. men for min egen del syns jeg det er greit å ta det med jevne mellomrom, når jeg orker vel å merke hehe.. er jo vanskeligere og vanskeligere å se noe over magen...
kokosyklus Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Shaver rubbel og bit. Og når magen blir for stor kommer jeg til å be mannen min shave for meg:)
twoboys & a girl Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Barberer etter formen. Ikke alltid like lett å balansere såpe, barberhøvel og dusjen i badekaret.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 nå har jeg gitt opp, vist det skal skje nå må mannen min gjøre det..:) men det er vel bare en bonus kansje;)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 har vel gjort det for siste gang før fødsel jeg også nå,vil sambo ha meg glattbarbert så får han gjøre det selv,tror ikke han har noe imot det akkurat,jeg har fleipet med det av og til. Kommer kanskje til å stusse litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå