Gjest Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Og jordmor var ganske sikker på at det ble ei jente.. Ho sa at ho vanligvis ikke vil si noe hvis ikke ho var ganske sikker. Men det følte ho at ho var nå!!! Pluss at terminen ble flyttet 5 dager tilbake! Så istedetfor 9 Januar ble det 4 Januar!! Fikk også innvilget Keisersnitt! Jeg kunne velge dato selv, kunne tenkt meg 2 januar, i forhold til skole og det å ha bursdagsselskap i jula hvor kanskje mange andre barn ikke har mulighet til å feire bursdag... Men det er jo litt nærme termindatoen. Men jordmora sa at om jeg kjente at noe kunne være på gang så måtte jeg bare komme inn så ble jeg tatt da, ikke som hastesnitt men vanlig keisersnitt.. Derfor lurer jeg på om jeg skal ta sjansen!!!
Nelly79 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer med jenta :-) Kan jeg spørre om hvorfor du fikk innvilget keisersnitt? Etter et mareritt av en fødsel for 3 år siden vil jeg ha keisersnitt denne gangen...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Tusen Takk!! Har en gutt fra før, så er fint med en av hver! Jeg fikk keisersnitt pga 2 overgrep jeg opplevde som yngre. Med gutten min måtte jeg virkelig krangle med dem, men siden gutten min var i seteleie så fikk jeg innvilget.. Og når legen søkte nå så fikk jeg det innvilget med en gang.. Trengte ikke å selge meg selv eller noe. Så kommer veldig an på hvem man prater med... Håper du får innvilget keisersnitt!! For min del synes jeg det var en kjempeflott opplevelse, og etter 2 dager på sykehuset dro jeg hjem!! Så jeg kan anbefale det!!!! Masse lykke til!
*RutIetutt* Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer med jenta i magen - og så flott at du får ks da:o) Lykke til videre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå