Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Tenk som tiden har flydd, for 6 mnd siden lå jeg på barsel og så på det sovende bitte lille mennesket og lurte på hva jeg skulle gjøre om hun gråt :-) Ting går seg til og nå koser vi oss sammen. Hun kunne godt vært i den alderen her i årevis for min del, jeg synes hun er helt fantastisk :-) Vi feirer dagen med "voksenmat" for Mia til middag; lam og grønnsaker på 6 mnd-glass, og så drar mor på film- og vinkveld med noen venninner og etterlater babyen med far. Hyggelig mamma hehe. Vi tar det igjen i morgen, da skal hele familien samles på hytta. Moro! :-)
Tussi og Maja Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer så masse med 1/2 års-dagen! Ja, det har gått utrolig fort, og i morgen er det Majas tur til å bli 6 mnd.. Dere må kose dere med feiringen!
Bellen^2 Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer så mye til Mia med 1/2 års dagen og til deg som feirer 1/2 dag som mamma! Lykke til med voksenmaten! Sebastian har bestemt seg for at er det ikke søtt så trenger ikke han å spise det, så vi sliter litt med middagsglassene for å si det sånn. Fortell hva Mia synes! Kos deg masse i kveld!
smurfen :o) Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer så mye med 1/2 års dag for Mia! Tenker det blir godt for deg ute på jente kveld. Kos deg masse!
måken og vesla Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer til Mia (og deg)! Vesla her blir akkurat 4 måneder i dag. Kos deg ute i kveld :-)
Solstråle72 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Ja, nå har hun blitt 1/2 år gitt. En stor og søt jente er hun! Gratulerer med 1/2 års dagen! Tobias hilser også :-) Kos deg i kveld!
Millapril Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer så mye til store Mia som rundter halvtår! Det er helt utrolig å tenke på. Å så fort tiden går! Gratulerer til Maja med morgen dagen, håper dere får en fin dag også. Lykke til med voksen maten, venter spent på å høre hvordan den falt i smak
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Hurra for lille Mia og hurra for lille Maja i morgen. Guriland som tida flyr av sted. Halvt år da gitt Også voksenmat da - da er du stor da - hihi Håper dere får en fin bursdagshelg Klem fra oss
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Hipp hurra. Vi gratulerer så masse og håper mamman får en fin kveld ute.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2007 Takk for det alle sammen :-) Middagen var ingen hit. Som Sebastian så har nok Mia definitivt en smak for de søte fruktene i stedet, men et par skjeer fikk jeg ned, og hun fikk det flotte hverken-eller ansiktet igjen. Det er nok greit at det ble så lite med tanke på tarmene hennes, så vi prøver litt igjen om et par dager. Jeg gir ikke opp! Gratulerer til lille Maja i morgen, er det ikke sprøtt at tiden har flydd så fort. Dere får pynte henne med fin hårspenne igjen, hun var så nydelig i går :-) Da skal jeg ut, jippy! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer så mye med dagen Mia !!!! Utrolig hvor fort tiden går! Tenk det er snart 1 år siden vi treftes på byporten....herreminhatt!!! Kos deg masse på film- og vinkvelden i dag!!! Klem
Gjest Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer så mye med 1/2 års dagen! Håper du har storkost deg!!
Två små trollungar Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer så mye! Tiden går utrolig fort! Snart løper alle disse små rundt overalt på treffene! Hun venner seg sikkert til "storbarnsglass" etter hvert. Amanda elsker dem!
eple72 Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer med halvt års dagen til mia og maja. Store jenter nå. Jammen går tiden fort, synes tiden går fortere etter at jeg ble mamma . Er det bare meg som føler det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå