Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Her skal det vaskes,er heldigvis ikke så ille siden jeg hadde vaskedag på tirsdag også henge opp klær og vaske klær skal jeg også Bytte på sengene:) Har allerede ryddet så er bare å sette i gang med vaskingen:) l
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg skal feire bursdag (Og vaske litt klær og trene og sove og amme "1000" ganger )
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 På jobben 7-12 (ikke super-effektiv, siden jeg jo sitter på dib akkurat nå...), hente mini hos dagmamma og så dra opp til tanta hans på lunsj, så skal sambo og jeg ut på tur i skogen med mini og så skal jeg på vin-kveld med noen venninner. En super dag, med andre ord
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Vi skal opp og prate med sykehuspresten kl 12 også skal vi til begravelsesbyrået og ordne med blomster.. Blir en hard og trist dag:(((
Skravlemamman Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Har allerede vasket huset, og nå skal jeg ut å male garasjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå