Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 og ikke hadde hatt sex på flere dager i forveien, hva får dere??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 står et nesten likt innlegg lengre ned..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hei! :-) Så bra at det ikke er bare meg som forsker i slike ting! Er ikke gravid ennå, men sendte inn et lignende spørsmål for noen dager siden, og har fått mange koselige svar, men også endel pepper! Noen her inne på Bim liker tydeligvis ikke slike spørsmål, men det må du bare overse! Lykke til! :-)
enpå3ogenpå1 Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 njaaaa........vi hadde masse sex hele uka rundt EL og vi får også gutt.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 Antar at du er ute etter kjønn - noe jeg kan beroligede deg med er revnende irrerelevant hvorvidt du har sex samme kveld som el eller ikke. Det er ikke det som avgjør kjønnet. Så mitt svar må være; hvis man har klart å bli gravid på denne kvelden: forhåpentligvis et friskt barn. Hurra:-) Du vet at du kan bli spådd også - det har antagelig like mye for seg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Kan du ikke heller la være å svare istedet for å komme med spydige kommentarer??? Stakkars den som får ei slik mamma, som mobber og gjør livet surt for andre og tror du er såå mye bedre! Det må en si er noe til forbilde!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå