Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 hvor det har fungert?? *Rådløs*
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Ei venninne av meg fant ut at mannen hadde vært utro mot henne med hennes bestevenninne mens hun selv var gravid med nr 3. Han flyttet ut og sammen med hun bestevenninna og bodde med henne i ett år. Dette førte til at venninna mi raste ned over 30 kg i vekt, mistet melka og hadde det generelt helt jævlig. Så, etterhvert skjønte mannen hvor dum han hadde vært og ba om å få komme tilbake. Hun brukte nesten et halvt år på å bestemme seg for om hun ville prøve eller ikke. Etter det datet de i over ett år før hun lot han flytte inn igjen. Nå har de vært sammen i sju år og det går visst veldig bra. Tror ikke jeg hadde taklet den graden av svik, men så lenge det funker for dem, så er det jo ikke min sak. Men venninna mi sier at en ting som kom ut av det som hun ikke liker er at hun har måttet bli mye tøffere og mer opptatt av å beskytte seg selv. Hun er sliten i perioder, men tør ikke trappe ned jobben, fordi hun da sitter dårligere i det økonomisk i tilfelle noe skulle skje. Alt i alt har de reparert samlivet sitt, men det har en pris og spørsmålet er om man er villig til å betale den.
fleXibel Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg har... men dt var fordi jeg ikke visste noe om at han hadde vært det.. Fikk vite det av en felles venn noen måneder etter bruddet..
fleXibel Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Trykka på lagre litt for fort.... Hadde jeg fått visst det før bruddet hadde x.en min gått på hodet og ræva ut døra.. jeg er ei som ikke for alt i verden ville vært intr i å fortsette etter utroskap.. slikt svik er for meg utilgivelig..
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 enig.. dessuten er det så mye krangling.. menn...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 jeg....tilgav han.. var en av de som sa det at utroskap kom jeg aldri til å tilgi..men jeg savnet han sånn og han savnet meg,vi elsker hverandre.. var slutt en stund da.. og jeg angrer ikke et sekund på at vi ble sammen igjen,da hadde vi ikke hatt marcus... en gang var han utro,aldri mer.. og dere kan kalle meg så naiv dere bare vil,men jeg stoler på han,og vet han aldri ville gjort noe sånt mot meg igjen..
solstråle69 Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Flott historie piazava! Høres ut som om det er to som virkelig elsker hverandre, med store hjerter. Livet er ikke enkelt, og et samliv må jobbes med. Hadde mannen min vært utro, men angret, håper jeg absolutt at jeg ville gitt forholdet vårt en sjanse til. Det mener jeg det er verdt...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Jeg har gått videre med min samboer, han var utro 1 gang for noen mnd'er siden. Det er ikke lett, men vil gjerne få det til å fungere Skjer det igjen så er han ute på null komma svisjh.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Jeg.....Eller det var jo egentlig ikke utroskap. Det ble slutt pga en dum krangel, hvorpå han hoppa til sengs med en eller annen dame han jobba sammen med før samme kvelden vi hadde krangla. Men fy så vondt det gjorde. Har også alltid sagt at jeg aldri ville tilgitt utroskap, men han var jo egentlig ikke utro heller, var jeg som sa det var slutt. Hadde ikke vært sammen så lenge heller. Men han kom og fortalte meg det uka etter, når jeg møtte han igjen. Hadde halen mellom beina da. Tok en liten stund før jeg "tok" han tilbake. Nå har vi vært sammen i snart 9 år. Tenker ikke på det lenger, og jeg stoler 100 % på han. Alle kan vi gjøre feil, og han har lært
Gjest Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 er så enig med deg victoria... det folk sier,en gang utro alltid utro..det stemmer nok på noen,..men IKKE på alle...langt ifra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå