JANUAR GLEDE Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 I uke 20 og ingen liv å kjenne=0 Jeg har vært på mange ult. og alt er normalt sier de. Jeg er godt erfaren og kan ikke huske å ikke har kjent liv så sent i svangerskapet. Skjedelig er det og, skulle gjerne ha hat kropps kontakt med min lille prinsesse urgh Er det noen som har erfaring om dette ?
line_n & sara Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 det er normalt, ja! man hører jo om "alle" som kjente liv i uke 15 her på bim, men det er bare et fåtall! og da kjenner man ikke skikkelige spark, heller! jeg kjente aldri til noen av disse boblene, sommerfuglene og fiskehalene man leser om, jeg gadd vell ikke å kjenne etter heller, det kommer jo når det kommer! det var ikke før i slutten av uke 21 jeg kjente tydelige spark, som kunne sees uttenpå magen, og typen kjente de og. har morkaka forann, og det demper jo litt! i følge jm skal man kjenne daglig liv fra uke 24, så du trenger ikke å bekymre deg! og siden du har vært på ul, vet du jo at alt er i orden! og hvordan babisen ligger har jo også litt å si, ligger den med ryggen utover, og sparker innover i bakliggende morkake, kjenner man ikke det!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Tror det er helt normalt ja Begynte selv å kjenne liv i rundt uke 18, men det har ikke vært fullt "party" der nede som mange beskriver..kjenner litt i rykk og napp.. vi får bare smøre oss med tållmodighet vi treigingene:P
JANUAR GLEDE Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Takk for svar jenter, vi får smøre oss med tollmodighet, man blir bare litt utolmodig når man leser om folk som kjenner liv i så tidlig stadie som 16. uke osv. Jeg har morkaken fremme og, så det blir vel ikke så lett å kjenne de små føttene nei. Nei det kommer nokk blære sparking:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå