Tigermor. Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Noen som har en sånn eller vet om de er så bra som reklamen tilsier? Det sies jo at den ikke skal bråke selv om den pumper elektrisk, hadde en Medela pumpe forrige gang og den bråkte noe helt forferdelig vil derfor ha en stille pumpe denne gangen!
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg har kjøpt meg en slik en.. har ikke fått prøvd den skikkelig ennå, men har jo skrudd den på og prøvd den mot hånden bare og jeg synes ikke den bråker... ikke noe mer enn nødvendig vertfall..
@nne p@ l@nne Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg har men synes egentlig jeg får pumpet mere ut når jeg bruker den manuellt. Men den bråker såpass lite at du kan se på tv samtidig som du pumper.
Tigermor. Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Men om man får ut mere melk ved å pumpe manuelt så kanskje det holder med å kjøpe en vanlig manuell pumpe da...? Det er jo faktisk 700kr i prisforskjell på manuell og elektrisk pumpe! Men er den tung å pumpe med slik at man blir sliten i hånda av å pumpe da? Brystpumpe er vel ikke akurat det produktet det er lettest å teste i butikken før man kjøper heller =) Men denne gangen skal jeg iallefall ha pumpen i hus før babyen kommer, fikk så forferdelig spreng da jeg kom hjem ifra sykehuset sist og måtte pumpe litt for å lette på trykket.
@nne p@ l@nne Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Jeg synes det er så vanskelig å svare på. Det er min erfaring, så jeg ville ikke brukt penger på elektrisk. Men pumping er en vanesak og jeg vet flere som sverger til elpumpe. Jeg har også en venninne som har håndmelket for det gikk raskest for henne (det skal vist være veldig greit, når/hvis man får teken på det) Jeg synes det kan bli litt kjedelig og pumpe for hånd men synes ikke det er slitsomt. P.s jeg er ikke en av de som kan pumpe ut litervis på kort tid, men bruker ganske lang tid på å pumpe meg. Derfor kjøpte jeg elpumpe, men ble nok litt skuffet.
Tigermor. Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Et annet spørsmål @nne: Går elpumpen på batteri, lades den opp eller må man plugge inn en stikkontakt? Medelapumpen min kunne brukes både med batteri og adaptor men når jeg brukte batteri så sugde den veeldig dårlig (brukte MYE strøm) og når jeg brukte adaptoren bråkte den helt forferdelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå