Gå til innhold

Hahaha han skifter etternavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren til min mann er så dominerende og sjefete som det går an. Når har hun fått han til å gå med på å ta hennes etternavn! De er gift da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Hvorfor vil hun det da? Trodde det var vanlig å ta mannen sitt jeg :)

Skrevet

Hallo, vi skriver 2007! Jeg trodde de fleste hadde fått med seg at det blir stadig vanligere at mannen tar konas navn, eller at begge har begges navn.

Skrevet

Hmm.. Bare meg som ikke helt fatta den der? "Søsteren til min mann" hadde ikke de samme etternavn i utgangspunktet da? Mener siden de var søsken.. Å at de er gift, er ikke det litt æsj??

Skrevet

Jeg leste det som om hun snakket om sin svigersøsters mann, men kanskje vi har en liten luring blant oss?

Skrevet

Har han to koner? Å gift med sin egen søster? Eller er det kanskje bare stesøster? Hadde du fått han til å ta ditt navn først da? Men så måtte han bytte tilbake?

Skrevet

Ja, tunga rett i munn HI

Her kan det leses som om søstra til mannen din har fått mannen din til å ta navnet til søstra si (som kanskje er et annet hvis hun har giftet seg og tatt navnet til mannen sin igjen)

guuuuudene vite hva som er det rette her.. hehe (eller HI vite kanksje)

Skrevet

Tenk på alle de dominerende mannfolka som får konene sine til å skifte navn når de gifter seg. Guuuud assa!!!

Nuvel, fortsatt står de bakstreverske antikvariske holdningene sterkt, det blir vi desverre stadig minnet om her inne.

Skrevet

Vi skal nå ta hverandres etternavn når vi giftes, lurer på hvem av oss som er mest dominerende da?

Skrevet

Hehe ja den ble nesten seriøst ekkel

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...