Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Long time, no see..

Hatt en fin sommer? Gleder du deg til å begynner på jobb igjen, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeei :-)

Lenge siden det er blitt noe "dibbing" på meg nå, ja. Vært på 3 ukers ferietur - helt herlig. Vestlandet, Oslo, Orsa i Sverige - og så oppover til Trøndelagen igjen. Nå er det bygdedager her i lillebyen, og når de er ferdige er jeg klar som et egg for å begynne igjen. Har tjuvstarta; vært innom og fått timeplan. Ser veldig bra ut :-).

Hvordan er det med deg og dine, da?

Skrevet

Joda, her går det fint =)

Minstemann er jo 7 mnd allerede. Hvor blir tiden av??

Blir hjemme med han til neste august. Satser på barnehageplass da...

Spennende med nytt skoleår. Er det niende du skal ha?

Skrevet

Glemte å si at M på 4 sitter med en gigakul og tre strips i panna :-p. Han falt i går, ser du. Selvfølgelig da jeg ikke var der...var på tur til spilleoppdrag. Pappaen får jo ikke til å løfte han mm, men hadde fått god hjelp, heldigvis. Legevakta, stripsing og beskjed om å ta det med ro. Pappaen syntes selvfølgelig det var ekkelt å ikke kunne hjelpe til tilstrekkelig, men det er jo langt fra sannheten. Det var mange rundt han som kunne løfte gutten, men bare en som kunne trøste han :-).

Skrevet

Niende, ja - klassen "min". + at jeg får en partner (vi blir to kontaktlærere). Mest timer i den klassen, musikk på hele trinnet. Og tysk på 8. og 9. trinn. Gleder meg.

Tenk at han allerede er blitt 7 mnd, tida går enooormt fort! Veldig praktisk å vente til august med å begynne igjen, da... Hvordan er mulighetene for bhgplass?

Skrevet

Næmmen.. :-(

Stakkars gutt og stakkars pappa... Håper han kommer seg fort!

Er det MS han har?

Skrevet

Nei, sykdommen heter limb-girdle muskeldystrofi. Går direkte på musklene, ikke sentralnervesystemet. Guttungen er i strålende form og ikke så rent lite stolt over "doktorplasteret" sitt ;-)

Skrevet

Bra at han tar det sånn da ;-) Tøff liten gutt! Så på bildene på profilen din, og de er jo helskjønne!

Har ikke hørt om sykdommen før. Håper han kan leve godt med den i mange år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...