Gå til innhold

Hvor mye koster en Quinny freestyle 3xl ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det den som er på tilbud nå til 3-3500kr ? Eller er det noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener å ha sett sportsdelen til Quinny til omtrent den prisen ja. Så kommer bagen i tillegg hvis man trenger den.

Skrevet

du kan jo sjekke utenlandske nettsider og..men ellers så hørtes dette ut som prisen på quinny freestyle ja..har du jo tilgang på svinesund,kan du få det en god del billigere..kjøpte bag+bilstol der nå i vår jeg..sparte over 2000 kr på at det både var billigere,og kursen..

Skrevet

ja vi kjøpte hele pakka (sportsdel + bag) i sommer til 3999 svenske kr (på happyland, svinesund). Og det var god kurs den dagen, så i forhold til feks Babyshop sparte vi endel. Tror jeg blir kjempefornøyd med vogna, selv om den foreløbig står 60 mil unna meg...... :-)

Skrevet

Ok, var det Quinny eller noe annet du kjøpe? Husker du hvor mye det kom på?

Skrevet

Oi, såpass! Det var jo veldig billig! Ser de ligger på finn til opp til 2500kr for bare sporstsvogn delen jo!

Skrevet

vet ikke hvem du spurte jeg, men vi kjøpte Quinny freestyle 3XL sportsvogn og dreami bag. Og i norske kroner den dagen ble det vel 3400-3500 norske for hele greia. Har ikke regnet om annet enn i hodet. På babyshop kostet samme pakke 5000 NOK.

Vi så også på brukt, men når det er så liten prisforskjell valgte vi selvsagt ny vogn. Er jo første barnet og så er litt ekstra stas :-)

Skrevet

Det var deg jeg spurte ja :-) Skjønner at diu stusset litt hehe! For jeg blandet sammen to innlegg. Det var veldig billig! Klart det lønner seg å kjøpe nytt da... Er som du sier moro med noe nytt også.

Skrevet

Helt klart!! De hadde litt dårlig med farger når vi var der, men de skulle få inn. Som han sa: vi selger MANGE vogner om sommern - og det er da det er dårligst med leveranse. Han sa videre at det er den vognen de selger desidert mest av til nordmenn (var det hver 3 vogn han sa da??)

Ut over det fikk vi utrolig god service av han (voksen kar, sikkert over 50) så jeg kan anbefale det stedet :-)

Skrevet

Skal til Happyland for å kjøpe denne vognen med bag og maxi cosi bilsete i midten av september. Håper de har den inne da..... Tror det blir sort farge. Noen som vet når 2008 modellen kommer?

Skrevet

ring og be de holde av en til deg. Vi hadde også tenkt å gå for sort og han sa det er den fargen som forsvinner først. Hadde ikke når vi var der, så vi tok sandfarget istedet.

Aner ikke når 2008 modellen kommer? Kommer det en i det hele tatt? Hvis du ser på sidene til quinny står jo ikke freestylen der i det hele tatt..........

Skrevet

...og har de ikke fargen så var det ikke noe problem for meg hvertfall å få bytta den uåpna i en butikk her hjemme:o) kjøpte først rød bag vi,men så angra jeg og ville ha sand istedet,så tok bare med meg pakka på barnas hus..ikke noe problem,trengte ikke kvittering eller noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...