Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 "jeg møtte (......) her om dagen og hun hadde vært hos frisøren. var så utrolig fin på håret" "Jeg møtte (.........) i går og hun var så slank og flott, og vi pratet så fint sammen" Nå har det seg slik at denne damen er mor til hennes barnebarn, men DOG svigermor, jeg sitter 1,5 meter fra deg.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Uff, slikt er ille. Opplevde noe ala med onkel barnet til min sambo i starten av forholdet vårt. Greit ungen var bare 6år, men syntes det var skikkelig ille alikevel. Han drev å konstant snakka om "tante X", spurte om hvor hun var, hvorfor ikke onkel var sammen med henne lengere.. Og da jeg skulle passe han en gang for moren måtte i butikken, så satt vi å så på tv sammen. Så kommer det fra han "jeg husker åssen onkels forrige kjæreste så ut", "Okey" sier jeg for å ikke oppmuntre han til å fortsette, så kommer han med "Ja, og hun var penere enn deg". Jeg hadde så lyst til å bare hyle.. Men ja.. han er et barn, så jeg holdt maska og bare sa "okey" med et smil om munnen. eksen til min sambo er vel en av mine største fiender, så det var hardt å høre. Men,men.. Barn og svigermødre er skumle..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Farmora til samboren min kaller meg navnet til eksen hans. Greit hun er gammel, men er litt pinlig.Vi har ikke i nærheten likt navn.
minførstebaby Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Hei.. Det hørtes ikke kjekt ut.. Gi beskjed til henne neste gang hun nevner eksens navn... Gi beskjed foran alle... Greit at hun er mor til barnebarnet hennes,men du er kjæresten til sønnen hennes..Kan hende hun ikke tenker noe vondt med det,men uannsett,gi henne beskjed så du ikke danner deg et bilde av din kommende svigermor..Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Min svigermor (som ellers er frisk og rask i både sinn og skinn) bytter stadig om på mitt navn og hennes hund sitt navn. Jeg burde muligens bli fornærmet?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Svigermor kaller meg navnet til eksmannen sin. Og jeg er jente. Det er vel verre enn det meste...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 svigermoren min er verre... Hun sier konstant til meg at jeg ikke er bra nok for sønnen hennes, men''jeg vil ikke si noe til sønnen min fordi du ermor til hans barn, så jeg får vel bareleve med det'' slå den du!
Gjest Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 herregud.. dritt svigermødre.. neste gang prater dere om deres x!! hehe.. "ja min forrige kjæreste var egentlig mye smartere og penere enn hans olav.. men man tar det man får" hehe..
Løven & lurven Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Anonym 15.28. Nei det trenger du ikke finne deg i. Akkurat det samme gjorde farmor mot mamma. Ingen av oss unga som har kontakt med henne lenger. Pappa besøker henne kanskje en gang i mnd. Hun har kun seg selv å skylde på. Hun sa selv til oss at halvbroren vår var den eneste hun så på som sitt ordentlige barnebarn. Kjipt for hu hvis dna testen viser at pappa ikke er faren hans likevel. Noe pappa alltid har sagt han ikke er. Halvbroren min er født i 77 så det var ikke testing av unger på den tida.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Min svigermor klarer ikke å skille mellom meg og hunden sin. Rett som det er kaller hun meg Nero. Det syns jeg er uholdbart!!! Neste gang svarer jeg "Ja, Maur som krabba forbi??"
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Gud.... jeg sier også feil av og til. Kaller mammen min ved eksens navn, til tross for at vi ikke har vært sammen på 8 år. He he. han tar det med godt humør. Han vet det en forsnakkelse fra min side. Den hjernen altså... Det hender jeg går gjennomnesten alle navnene på søsken, nevøer og nieser før jeg "treffer" når jeg skal snakke til dattera mi også. Uff.... Jeg må da være kriminell. Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå