snupp & mamma Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 strever sånn for tiden til å fine en bra rutine på lillejenta mi på 7 mnd! hun har alltid hatt hviler på dagen, men nå i det siste må det g lengre tid mellom hver hvil, og da blir ofte den siste hvilen så sen at hun nekter noe som fører til en møkkasur unge helt til det er natt halv 7-7. prøvde derfor en stund på 2 hviler, en formiddag og en ettermiddagskveld. virka i begynnelsen som det funka, men plutselig ble hun trøtt igjen så fort og det resulterte i at hun ble veldig sur i 1 times tid hver gang før jeg la henne, MEN hun sovnet så og sei med en gang jeg la henne i senga. nå i dag la jeg henne ca 2 timer etter at hun sto opp, er veldig trøtt, gnir seg i øynene, fått grøt og var veldig sutrete før jeg la henne, men nå ligger hun og slåss med seg selv for ikke å sove...=( off, dette ble kanskje litt rotete, men jeg blir gal av at ingenting funker.. har hatt så veldig bra rutine frem til nå, og skulle så gjerne fått det igjen.. hjelp!!!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hei på deg Min erfaring (nå er jo bare Oda 4 mnd eldre enn di tøtte, men dog) er at disse blundene går sånn opp og ned. Vi hadde ei stund det funka SUPERT, hun sov 2 ganger for dagen og la seg klokka halv 8, også plutselig begynte hun å bli trøtt tidligere og blundene ble derav forsyvet fram..... da ble hun stuptrøtt klokka halv 6, og det er jo altfor tidlig å ta kveld da..... Vi har egentlig latt henne få styre det litt selv (med hjelp fra oss), nå sover hun siste blund fra 17-17:30, men hun sovner likevel 20, for da har vi bestemt at det er kveld. Kanskje det er tenner på gang? Oda er UMULIG å legge når hun har tannebisser på vei..... Lykke til:)
snupp & mamma Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 ja kanskje det er det! hun har klødd i laaang tid og har i det siste syglet en del! ja, det stemmer no det, med at det går opp og ned. er bare sååå slitsomt når hun er trøtt, sur men vil ikke sove. i tillegg er hun plutselig blitt veeeldig klengende og bare kommer krabbende bort til meg hele tiden, så må jeg holde på henne og hun er en veldig aktiv liten jente så slitsom å holde henne også.. hm , håper det ordner seg snart igjen:) heldigvis så legger hun seg som regel veldig fint for kvelden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå