førstegangforalt Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 EI jente=) Stemte med det kinesiske fødselskartet OG ringtesten.. (og lovehandles`a) hehe...=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer!! Er så spent selv også. Ringtesten mener jente på meg iallefall..
førstegangforalt Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 hehe.. bare gled deg!=)
førstegangforalt Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 nei, var på ul på mandag=)
lmny Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 tror ikke d kinesiske kartet er så mye å stole på,d viser at jeg skal få en jente nå denne gangen,men da jeg gikk gravid med den første så viste d at jeg skulle få ei jente,men d ble en gutt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå