*Vetlis* Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10814237&sid=xz14abc-DjkD635014&WT.svl=Link Skulle hente den i går, for å bytte håndtak og fikse en klemme på kalesjen. Så er den skikkelig falmet på sportsvogndelen og litt på kalesjen :-( Jeg ble så utrolig lei meg!!!! Synes vogna er kjempe fin. Men hater at ting er falmet! What to do? Hva ville dere gjort? Kjøpt ny eller brukt den?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg tror nok jeg bare ville brukt den.. Mye falmet da?
*Vetlis* Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Hmmmm.... ja, hva er mye? Det var ihvertfall 5 forskjellige blånyanser på den.... Gikk ut å tittet på den nå, å det var faktisk antydning til litt jordslag inne i kalesjen å, så jeg bruker den de første vinter mnd, så bytter jeg, å den gamle blir degradert til bhg vogn... Æsj jeg hater sånn dritt! hvorfor kan de ikke selge vogner i ikke falme materiale da! ?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ja, jeg skjønner ikke poenget i å selge noe med dårlig kvalitet.. De får bare dårlig rykte av sånn.
prøvekluten+3små Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 hm...er det jordslag i den ville jeg ikke lagt babyen i jeg tror jeg...det er jo slikt som sprer seg fort og..tenker på poser og klær som må ligge i vognen
*Vetlis* Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Nei, det blir for dumt! Å jeg har faktisk aldri latt vogna stå ute i sola heller, så jeg forstår liksom ikke helt åssen det har skjedd? Kun stått i bilen og inne.... Prøvekluten! Du har nok rett i det, så jeg får vel krype til korset og kjøpe ny alikevel. Surt, for det var det eneste jeg ikke trengte å kjøpe liksom... Ellers trenger jeg alt nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå