Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Er det noen unge prøvere fra Vestfold eller noe her? Hadde vært litt kjekt med en å snakke med å dele erfaringer meg=) Er selv 19 år, er samboer og forlovet med en herlig fyr på snart 23. Vi skal kjøpe hus snart=) og bor i Horten=) Er i vår 3pp, og begynner å bli rastløs=P
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hei Anicol*3pp* Venter på en spire :=) Jeg er en 30 år ung jente som bor i Tønsberg! hihi (så ikke såå ung som deg .. men allikevel unga ja) Vi er i vår 7 pp.. fikk TR mandag 6.august blÆ! Begynner også å bli ganske rastløs .. men gir ALDRI opp! Fikk akkurat ny jobb .. så da blir det vel andre ting å tenke på en stund fremover .. hadde vært typisk at det hadde klaffet akkurat nå da ) Ønsker deg lykke til - og GOD helg ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hei:) Jeg er ikke fra Vestfold, men Oslo. Men jeg er ganske ung da, 21 år og sambo er 24:) Jeg har også lyst på en å snakke med. Vi bor i en leilighet som sambo eier. Han jobber, og jeg studerer og jobber. Driver du med da? Er i vår 8pp, grr, så jeg er ganske rastløs *sukk*
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Jeg jobber på Bastø Ferga=P Hehe, ikke verdens mest spennendes jobb, men har snart jobbet de viktige seks månedene så blir der fram til det blir noe spire på meg ihvertfall=) Jeg jobber en ukes vakter så jobber bare de ukene jeg jobber, og de ukene jeg har fri, da sitter jeg på Bim=P
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 Hehe, alder er ingen hindreing;) Åssen jobb har du fått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå