3b@rnsmor-30* Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Han fikk pakke av lillesøster på senga, og de delte en muffins hjemme før de reiste i barnehagen. I barnehagen blir det feiring med krone og gele og bursdagstog. I ettermiddag er det familieselskap her med ca 20 gjester!!!! Kakene er under kontroll, i dag skal jeg rydde og vaske hus, handle og kjøpe bursdagsgave!!! Håper det blir en fin dag for han =) Han har nemlig gledet seg såååå masse til bursdagen sin =)
yasmina Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer med dagen til dere alle da !! Haaper han faar em fantastisk dag !
Dotten Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Svarer her også jeg... Gratulerer så masse med 4-åringen Kos dere!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Gratulere med 4 åringen din da:o) Håper han får en fin dag:o)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Så moro!!! Og så god og snill og flink du er som ordner dagen hans så han blir lykkelig! Gratulerer med sønnen! Min eldste fyller 4 om 2 uker, han gleder seg voldsomt hihi så her blir det også gjort stor stas på 4 åringen Ha en super dag, stå på og kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå