Süsse Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 M1g er helten. Hun var tidligere maratonlöper og var paa NRK for aa vise at hun ogsaa gikk paa hvite rullesköyter. Sug lut og ->>- mötte jeg paa en cafe. Vi satte först hver for oss, men kom oss til samme bord til slutt. Sug lut var veldig opptatt av lille jenta si som var syk, ->>- ville egentlig ikke innrömme hvem hun var og jeg var utaalmodig og ville hjem og pynte til jul. Indianerfilmen og skuespillet fra barneskolen der jeg var en gul kylling gidder jeg ikke aa si saa mye om. Underholdene natt?!
Dronningen! Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Så kreativ du er om natten:O) Løpt har jeg aldri gjort, men skøyter har jeg hatt på meg - men helst de uten hjul! )
prekæs Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Foreslår herved oppmøte for kranglere på Oslo maraton. Halvmaraton klarer vi å "kreke" oss igjennom.
Dronningen! Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Kan vi ikke heller ta en pub til pub i Prekæsland? Det er faktisk litt mer meg! Jeg har brukt opp kvoten min med trening 4 ganger i uken over ganske mange år........
Gjest Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Süsse, ingen kan si at ikke du har et rikt indre liv! Og med visse berøringspunkter med virkeligheten i mitt tilfelle. Jeg har vært oppe siden fire, da var feberen oppe også, og da Paraceten begynte å virke ble ungen hypervåken og så stod vi opp, da. Hun spiste is. Jeg prøvde å ikke dø. PellePolitibil er ikke fullt så sjarmerende halv fem. Fremdeles er hun i full fart. Jeg er ikke det.
Süsse Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 Huff, jeg ser dere for meg. Jeg leste i gaar at hun var syk, saa det var nok derfor du var saa opptatt av det i drömmen. Naa kan dagen bli bedre eller? Vi har faktisk en sutrefri morgen! Over 2 uker siden sist. Naa ser han paa dinosaurer og sier mmmööö. Mamma er bare glad.
Süsse Skrevet 10. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2007 Tja, her har vi det vi trenger naa. Resten er i Tyskland og venter enda en mnds tid. Jeg hamstrer sandaler og bikiner. Norway - here I come!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Du er i Frankrike ennå? Høres egt deilig ut. Du må være seriøst forstyrret om du hamstrer bikini og sandaler for det Norge jeg titter ut på akkurat nå, i hvert fall...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Forresten, jeg vil på kafe, eller pub, eller hva som helst!
Süsse Skrevet 10. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2007 Ja, vi er her en mnd til. Jeg tror jeg hamsterer de tingene der for jeg later som om jeg ikke skal dra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå