Gå til innhold

Utstyrslisten på Babyshop og her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der har de delt inn i sommer og vinter - knall tenkte jeg, og satte et stort kryss over sommer, ettersom knuppen kommer i november.

Men så ser jeg jo at f.eks pysjamas bare står under sommer? Hvordan er det meningen vi skal bruke disse listene? Eller finner dere feil på dem?

Den ligger her:

http://www.barnimagen.com/felles/guider/utstyrsguiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahha,en baby MÅ ikke ha en musikkuro da! det der kaller jeg kjøpepress ja..er litt skeptisk til de listene som kommer fra barneutstyrsleverandører jeg,for ofte inneholder de en god del man strengt tatt ikke behøver..og hvorfor både badehandduker og frottehandduker??

men med dette sagt,så synes jeg denne lista inneholdt ufattelig lite bodys? 2-3 bodys er jo ofte borte på en dag!

jeg hadde mellom 20 og 30 bodys i minste str jeg...skal sies at min nr to var en gulper av dimensjoner da..men likevel..

Skrevet

Ja ikke sant? Jeg stusset også på dette med håndduker og bodyer. Storesøster sa at sistnevnte får man aldri nok av. Og så lenge de vanlige hånddukene er relativt nye og myke, trenger vel ikke babyen flere sett alene?

Skrevet

neiiida..vi brukte helt vanlige håndduker vi..de er jo rene og myke når de kommer ut av maskina,så her hadde vi ikke egne håndduker til babyen..og bodys får man aldri nok av nei:o)selv med en plass mellom 20 og 30 bodys,så gikk vaskemaskina på høygir;o)

Skrevet

Jeg har lurt på akkurat det samme siden lillegutt kommer i oktober/november.

Har konkludert med at det må være sånn at alle trenger det som står under "sommer". Og får man en vinter-baby så må ma ha det som står under "vinter" i tillegg. Sånn tolker jeg det i alle fall.

Og så skjønner jeg at jeg tydeligvis må kjøpe enda flere bodyer enn det som er anbefalt på disse listene :o)

Skrevet

hihi,fatter ikke hva for slags unger de har de som bare trenger 6-8 bodys...hihi..eller de er kanskje veeeeeeeldig glade i vaske-og tørketrommelen;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...