Gå til innhold

Nekter å sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... når ikke jeg er hjemme! Jeg har jobbet litt nå og pappaen til Amanda har hatt permisjon. Det har vært mye skriking og de har nok savnet meg begge to. Igår nektet Amanda plent å sove på dagen, siden jeg var på jobb. Jeg hadde aldrig trudd at hun skulle klare å holde seg våken så lenge, men det gjorde hun gitt.(11 timer!!!) Sovnet ikke engang da de trillet tur i 2,5 timer... så det er en bestemt liten frøken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, men det får nok bare gå en dag eller to til så gir hun sikkert etter... Men det er jo ikke så moro for pappan da. 11 timer er jo mye. Hun må jo ha vært helt utslitt da kvelden kom. Håper det går seg til så hun og pappan får kost seg. Men det er klart at det er sikkert rart for henne med noen som gjør alt annerledes enn mamma.

Skrevet

Oi, bestemt lita frøken det der ja :-)

Pappan må jo ha vært totalt utslitt han stakkar.

Håper hun klarer å roe seg ned uten deg også snart. Deilig å være savnet men det finnes grenser også hehe

Spiser hun bra når du ikke er hjemme da?

Skrevet

Huff da! Kan tenke meg det var en sliten frøken utpå kvelden da ja.. De begynner å bli såpass store at de vet hva de vil :-) Men det går vel ikke så lenge før hun "godtar" at mamma er borte på jobb. Vi får i hvert fall håpe det! Håper hun sover gpdt om natta da!

Skrevet

Oisann!

Dette høres tungt ut.

Josefine har også hatt sine dager da hun nesten ikke har sovet, kanskje 30 min til sammen i løpet av dagen. Det er tunge dager. Da blir vi slitne og hun grinete. På slike dager nekter hun å sovne inn i vogna eller våkner nesten med en gang. Heldigvis er de fleste dagene ikke sånn, men med ca 2-3 timers søvn. Det er godt for alle parter :)

Lykke til, håper det var en endagsepisode.

Skrevet

Oi! det var en bestemt liten frøken! Hun hadde tenkt å slite ut pappaen sin hun :o) Håper hun sovnet godt til kvelden og at hun raskt venner seg til å være hjemme med pappaen alene.

Skrevet

Huff da. Det hørtes slitsomt ut.

Pappan har heller ikke pupp som verktøy. Her i gården sovner hun til puppen hvis hun er helt utslitt og ikke har funnet roen - syns det er greit jeg, i alle fall så lenge hun ofte sovner av seg selv (og heller ikke tar smokk).

Skrevet

Huff, stakkars pappa! Hun har tydeligvis bestemt seg for å holde liv i gården mens du er borte. Hun må jo bli helt utslitt!!

Har dere prøvd å legge henne sammen med noe som lukter deg. Har hørt at det kan fungere, og kanskje roe henne til søvn..?

Håper det bedrer seg for dere!

Skrevet

Jeg har samme tips som Millapril, her funker det om pappa'n legger en genser som jeg har hatt på meg inntil henne, hun skal alltid gnore ansiktet i noe før hun sovner, så hvorfor ikke den.

Skjønner godt at det er slitsomt for dere alle :-/

Håper det blir bedre snart.

Skrevet

Ja, han angrer nok på at han kalte permisjonen sin for ferie nå...

Jeg har bare to vakter igjen på jobben og så skal jeg fortsette min permisjon, så det er i hvert fall ikke så lenge igjen, men jeg synes litt synd på dem. Det ville sikkert gått seg til dersom jeg hadde vært på jobb i en lenger periode enn to uker.

Spiser grøt, middagsglass og fruktpureer gjør hun i hvert fall, selv om det er dårlig med soving og drikking. Så de klarer seg nok.

Det å legge noe jeg har hatt i sengen hennes har vi prøvd før, men da ble hun bare sint fordi det luktet mat og hun ikke fikk noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...