Gå til innhold

når kan man begynne med litt brødskive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det sånn at jenta mi får et mellommåltid med fruktglass, men ville gjerne gitt henne litt skive istedentfor. hun er 7 mnd nå.. og evt hvordan gjør man det? har man en god del pålegg på og hvor mye skive starter man me?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du ikke finne på før de er nærmere 3 år. Usj. tenk om de setter i halsen. Neida, klarte ikke la vær.. hehe.. Nå skal jeg prøve å svare seriøst.

Vel, du skjærer en brøskive. tar av skorpen. Jeg syns det er lurt å smøre på før skorpen taes av. Ta på litt leverpostei. Ta gjerne godt på, men trenger ikke overdrive. "kutt" opp i små terninger. Du må nesten bare prøve deg litt fram. bare ikke gi for store biter av gangen.

Skrevet

hehe..jeg er vell kanskje en monstermamma jrg da:) neuda, men lurte bare på om det var ved en bestemt ader man kunne begynne... en venninne av meg preika o 8 mnd, skulle bare høre me andre..takk for svar:)

Skrevet

Er liksom ikke helt for den faste alderen jeg da. Har du lyst til å prøve så gjør du det. Finner fort ut om hun ikke vil ha. Bare ikke press henne.. Null problem. Prøv du..

Og gir noen deg pepper for det, så henvis dem til meg. haha

Skrevet

takk for det:) hun er nok interessert, digger mat..at utenom melk..:9 har fått smake litt av meg når jeg har spist, og det er uten pålegg, og det falt i smak:) men hvor mye skive er mye liksom? en halv? snuppa bare gaper og gaper så jeg må brgrense det, ellers får jeg bare alt i retur:)

haha, det skal jeg gjøre:)

Skrevet

husker ikke hvor mye jeg ga. du må nesten bare prøve. Begynn med en halv da vel. Se hvordan det går. Og så kan du gi mer etterpå.

Skrevet

det skal jeg gjøre..takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...