Gå til innhold

Streken helt negativ igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fanden til dritt opplegg!!!!!!

Forstår ingenting, men ventar på tanta...!!!!

Er så lei nederlagene, og nå har jeg tatt sorgen på forskudd også, ikm om to dager og setter meg ned me tampax i hånden og venter på å få bruke den!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chick - ser du har hatt to SA? Har det vært lang tid mellom disse? ser du også har prøvd noen mnd. Har du begynt med utredning eller?

Håper det klaffer for deg snart. her sitter jeg og sntes synd på meg selv, prøvd i 5 eller 6pp men siste var SA. Så ser jeg deg og unner deg virelig en liten spire så fort som mulig..

Stor klem

Skrevet

Jeg forstår godt du er lei, å jeg forstår dine frustrasjoner da jeg har vert gjennom 2 SA i tillegg så vet jeg hvordan det er å slite år etter å med å bli gravid. Men jeg vil minne deg på at ingen tester er sikkre før IKM. Jeg vil ønske deg lykke til

Skrevet

Hei og takk for svar=)

Det er4 mnd siden siste SA, haddetime til utredning, men ble gravid så vi avlyste... men mistet selvfølgelig da.

Skal dra til lege å få ny time til utredning viss nå tanta kommer på søndag...

Det er vanskelig uansett hvor lengeen har prøvd men tålmodigheten blir mindre etter hvert og fortvilelsen større..

Håper det snart skal klaffe, har ikm søndag og har ingen tro på noen positive tester innen den tid...

*sukk*

Skrevet

Jeg ville kommt med på utrdning snarest, det er så fortvilende å ikke vite. Jeg håper på en positiv test hos deg, så du slipper dette her

Skrevet

hei, så frustrerende med de testene altså. Jeg tok en idag igjen og det kom en liten burgunder flekk på den ene kanten. Stoler ikke lenger på disse testene altså.

Spotter mer idag så håpet er helt klart ute..

Grrrrr

Skrevet

Off... trasigt.

Er ikke så mye en kan si heller for å trøste, de ordene om at jaja prøv igjen hjelper liksom ikke de spøtt!!

Ja jeg ringer sporenstrex lege mandags morgen om tanta kommer, (noe jeg regner med)

Forbandet dritt!!! Er så lei, orker ikke mnd med venting til utredning og testing og ....bla bla bla....

At ikke det bare kan sitte snart da... Nå skal jeg ut å nyte et glass vin blandt gode venner... !!!

Makter ikke sette livet mitt på hold for tilfelle, kanskje... osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...