Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Våknet med magesmerter, tror ikke det er kynere eller rirer er jo bare 27+4 (skriver her siden dere har kanskje vært bort i det). Smerte sitter rett under brystene og det er verre når jeg beveger meg eller bøyer meg. Skulle nesten tro at jeg har trent magen i går. Ringte føden og de ville ha meg dit etter kl 08 men er det noen av dere som vet hva det kan være?
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 jeg har sånne smerter selv. sammen med for eksempel hodepine(som sitter i panna) høyt blodtrykk, osv kan det være svangerskapsforgiftning... lykke til=)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Babyen har det bra det er det viktigste. De sjekket alt, undersøkte meg i flere timer til slutt tok de både utvendig og innvendig UL. Jeg har en vedlig aktivt barn i magen. Legen mener at jeg har en infeksjon i magen, men får ikke svar på blodprøver før om et par timer. Jeg har jo hatt magesår for 8 år siden og kanskje det er katar nå vi får jo se. Men alt i alt BABYEN MIN HAR DET BRA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå