Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Våknet med magesmerter i dag, klarer ikke å røre magen. Det er rett under brystene og magen er kjempe hard. Skulle tro jeg tok mageøvelser i går. Ringte føden og de ville ha meg på sjekk etter kl 08, så jeg får vel dra og håpe at alt er i orden.
anneli84 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 uff. stakar. ekke deilig det.. lykke til da. er sikkert ikke noe farlig vettu:)
Millerine Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Håper de gikk bra da. Fikk du noen forklaring på hvordor du hadde vondt? Klem
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Jeg har også hatt det en stund, skikkelig smerter rett under brystene. Og det eneste som hjelper er å sitte helt i ro. Du må oppdatere på hva det var etter kontrollen .
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 Babyen har det bra det er det viktigste. De sjekket alt, undersøkte meg i flere timer til slutt tok de både utvendig og innvendig UL. Jeg har en vedlig aktivt barn i magen. Legen mener at jeg har en infeksjon i magen, men får ikke svar på blodprøver før om et par timer. Jeg har jo hatt magesår for 8 år siden og kanskje det er katar nå vi får jo se. Men alt i alt BABYEN MIN HAR DET BRA
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Flott å høre at babyen har det bra. Håper de finner ut hva det er da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå