Gå til innhold

Årets "kommentar" fra samboer'n.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å bytta på vesla i senga en morra i bare trusa, så sier jeg "Faders pupper, gi meg 20 000 da....!" Har alltid hatt pupper som henger litt, og alltid hatt kjempekomplekser for det. Etter amming har de vel ikke akkurat blitt noe strammere kan man si..

Så sier samboer'n: "Hva er det med de da...?" "Grr, de henger da sånn...."

Så blir det bare helt stille!!!!!! Han sier ikke no', føler bare at han bekrefter det jeg sier ved å ti stille.... Blir skikkelig lei meg, og sier at det hjelper vel ikke akkurat oss til å bli mer kjærester igjen (vi sliter litt om dagen) når du ikke kan gi et kompliment eller komme med noen trøstende ord....? Ja da mente han visst med "hva er det med de da..." at de var fine som de er.... Jeg gir meg over, den der svei!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror kanskje du var litt nærtakende der. Hørtes jo faktisk ut som han ikke syns det var noe galt med de. Vi jenter er jo ofte ekstremt kritiske til vår egen kropp, så ikke så lett for guttene alltid.

 

Sender en klem til deg jeg, puppene dine er sikkert helt ok. Og hva så om de henger litt? Noe er det alltid. Og takke seg til push-up bh'er he he

 

*klem*

Skrevet

Hva i helvete skulle han sagt da?

Jo, de er nydelige, de strutter jo?

Eller de er så runde og harde?

Skrevet

Hva med noe i retningen "Jeg synes de er fine..." Eller et trøstende ord når den andre føler seg litt kjip...? Men men, det er bra alle er ulike og har forskjellige meninger, jeg synes iallefall det var en kjip følelse og det var godt å få det ut her :)

Skrevet

Skjønner deg litt på en måte, men på en annen så overdrev du litt her tror jeg:)

Skrevet

Hvorfor sa du det?? Hvis du sa det for at han skulle få deg til å føle deg bedre skjønner jeg godt du ble skuffa... på den andre siden... jeg har selv hatt masse komplekser fordi puppene mine er så SMÅ.... Sambo har alltid sagt han er fornøyd med de og skullet trøste... nå har han omsider skjønt at jeg ikke føler meg noe bedre.. fordi jeg sier det fordi jeg har problemer med det ikke fordi jeg vil han skal trøste eller si de er fine som de er... De er fremdeles akkurat like små... jeg har fått ham med på at jeg får ta operasjon den dagen vi har penger til det... ikke for at han skal bli fornøyd, men for at jeg skal selv føle jeg kan gå i singlet og bikini.. at jeg selv vil dra på stranda eller i bassenget sammen med ungene.... det nekter jeg pr i dag...

 

Så jeg skjønner deg kjemegodt.. det er ikke lett med komplekser, men man må da også ta stillig til om man vil gjøre noe med det.. har du ikke noen mulighet noensinne i fremtiden til å gjøre noe med det? Hvilket valg vil du ta dersom du må gjøre det på bekostning av andre ting? Bare tanken på at det en gang vil endre seg holder meg utrolig mye oppe!!!! Selv om det er langt frem i tid...

Skrevet

Når jeg leste innleggget ditt oppfattet jeg det du skrev han sa som det han mente.

Men om du har komplekser for brystene dine er det vel ikke umulig at du feiltolker tinge som negative bekreftelser på dine komplekser?

Skrevet

Jeg sa det fordi jeg har kjempekomplekser for brystene mine, noe han vet. Vi jobber veldig med å være mere "kjærester" for tida, og jeg prøver veldig å få sterkere følelser for han og da hjelper komplimenter veeeldig. Mulig jeg har litt for store forventninger til han, men å ha fått noen ålreite ord i denne situasjonen hadde vært utrolig godt. Måten han sa "Hva er det med dem?"på var virkelig bare for å spørre hva jeg mente, ikke for å si at det ikke er noe galt med dem. Uansett er det faktisk godt å få noen fine ord om kroppen innimellom når man har komplekser for den....

Skrevet

Kjære deg! Det er veldig vondt å ha komplekser for kroppen sin, og pupper er vel en kroppsdel som vi jenter virkelig ønsker at skal være ok. Men jeg synes du er litt streng mot samboeren din. Vi jenter er alt for "flinke" til å hinte etter komplimenter og koselige ord. Hvis du virkelig ønsket deg en mening fra han, burde du heller ha sagt noe i retning av "jeg skulle virkelig ønske at puppene mine var annerledes, men synes du de er ok som de er?". Det ville vært en ærligere sak.

 

Dessuten - noe vi jenter bør huske, er at mange menn har "tunnelsyn". Dvs. de ser best det vi peker ut for dem. Så sier du til kjæresten din "kyss de deilige puppene mine", ja, så synes gjerne mannen at de er delige. Men hvis vi klager og syter over en kroppsdel (enten det er grunn til det eller ikke), så begynner selvsagt mannen også å se det negative som du ser. Verdt å tenke på?

 

Uansett - alt godt til deg, og lykke til med å bli mer kjærester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...