AMK<3 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Håper dere får en fin dag i dag!!=) jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur til byen i det fine været jeg;) og kanskje jeg er så heldig at noe begynner å skje hos meg også=O hehe det er lov å håpe;)
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 takk.. så koselig- håper du og får en fin dag og koser deg ute i byen=)
strekkmerketrollet Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 morn du en bytur kan fort sette i gang noe ja! Ha en fin dag du også
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 God morgen til deg også! Tenkte samme tanken jeg også. Fint å traske i byen i dette været. Håper det skjer noe hos deg da! For min del er det noen uker igjen enda.
BabyV Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Jaja, her skal det være bursdagsfeiring i dag. Mannen min fyller 29 for n'te gang og har bestilt sjokoladekake som ser ut som et snookerbord. Så her er det bare å begynne å bake. Håper det skjer noe på byturen din prinsessebaby, unner alle som er fødeklar en fødsel. Jeg er fortsatt noen uker unna, men så snart jeg er fødeklar så kommer jeg til å være KLAR.
Anele&Solstråla Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 god tur til byen..håper det skjer noe:) Skal snart sette meg på toget til Gøteborg...Weekend på hotell-deilig:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 God morgen ! Uansett kjekt å finne på noe, men bonus om det setter i gang ja! Ikke sol her i dag, men opphold så langt. Burde vel prøve å få gått en tur så kanskje kynnerne går over i noe mer spennende, men går ikke alene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå