Gå til innhold

Duracellgirl *er på overtid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitti å tenkt litt på navnet ditt...

du har ikke gitt ris til egen bak når det gjelder navnet ditt? sånn troll i ord greier??

duracell som varer og varer, og samme gjør jo graviditeten din??

*smiler*

håper du får snart. har fulgt med på deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo jeg har nok gjort det desverre.. hehe...

Jeg har kalt meg det i lengre tid, fordi jeg har gått på masse smeller,men alltid klart å reise meg igjen...

Men i denne sammenhengen liker jeg ikke utfallet... blir jo aldri ferdig her inne jeg...kommer til å gå evig gravid jeg. Ha en sønn som tar svømmeknappen i magen er det ikke mange som kan skryte på seg... hoho.

Hyggelig at dere følger med, jeg har vært ivrig her inne hele svangerskapet og vært med å heie frem prøvere og fødende.. synes det er kjempe spennende å følge med på damene her.. så merkelig å plutselig være den som blir fulgt med på.. hehe.men kjempekos selvfølgelig.

Skrevet

skjønner jeg godt... er morro følge med å se hvordan det får for folk. er så heldig, så legen min nekter meg å gå en dag over termin her da, for han vil utrede meg pga alt for mye hvite blodlegmer:S

så i værste fall må jeg gå til den 17. dog i natt har jeg kansje hatt anntydninger til at ting skjer, men vet jo ikke da, for er min første..

godt å høre du har reist deg etter alle smeller, man blir sterk av sånn=D og alltid deilig å se noen som ikke bare legger seg ned etter vannskeligheter... er jo sånne ting man vokser på blandt annet.

Skrevet

Oi oi spennende da...Har du rier eller vondter da?? Håper du slipper å bli satt igang da.. de sier jodet er best for kroppen å starte selv. Jeg har begynnt å tenke på det der... for de setter meg igang den 15 om ingenting har skjedd ennå... og jeg er blitt lurt så mange ganger at jeg begynner tvile på at jeg skal føde... hehe.

Ja sant det at man blir sterkere av å overvinne vannskeligheter,men noen ganger kan det bli i meste laget også... føler at jeg har fått dosen min for noen år fremover nå.. er blitt veldig sliten det siste året.. Det verste er når det er sin egen familie man må kjempe mot.. utrolig frustrerende og slitsomt.Men som sagt så ser ting lysere ut for oss nå.

Vi har alltid slitt med økonomien, gubben har vært ledig i 3 år, jeg måtte ut i jobb når sønnen min bare var 2 mnd. (jobbet da borte hele uka og så sønnen og gubben kun i helga)

Vi fikk tilbake på skatten i år, så vi ble helt satt ut.. fikk jo ordnet opp i masse gammelt dritt som hadde samlet seg opp..

Så fikk gubben seg middeltidlig jobb i juni...og vi fikk beskjed for et par dager siden at han får den som fast jobb.

De to positive tingene har gjort sitt til at hele livet vårt er snudd til det bedre. Vårt forhold er helt endret (fra å gå oppå hveranfre 24/7 til å glede oss til å se hverandre etter gubben er ferdig på jobb er enstor forandring), og vår økonomiske fremtid ser utrolig bra ut.. endelig. Og jeg får nå være hjemme med babyen denne gangen.... (om han kommer ut noen gang da...)

Skrevet

jeg har hatt menssmerter hele dag, og våknet med sikkelig vondt. er ikke sikker på om det er riktige vondter, men har kronisk vondt i ryggen og hard mage, og noen tak som minner om kraftige luftsmerter. håper jeg og slipper å bli satt igang. er det ikke vondere og da enn at det skjer naturlig?? håper den kommer snart for din del...

kan lett bli litt mye ja, alt ettersom hvor mye man tåler. har selv opplevd mitt. på det værste var jeg lagt inn på psykriatriske, men jeg kom over det...

blir nok ikke lettere når det er familie nei, selv måtte jeg krangle med et "familie medlem" jeg og. var ikke sikkelig familie, men ble annsett som det.

men noe av det værste er økonomien ja, helt klart. den klarer man liksom ikke bare snu på flisa. sliter med økonomien her enda, for pga innleggelser og sånn her i gården har jeg ikke fått jobbet. ikke siden jeg var 17(er 21 nå) og gått på rehabilitering og fått attføring nå. så er evig taknemmelig for gubben har litt bedre inntekt så det går akkuratt rundt..

er utrolig bra du får være hjemme denne gangen da. tror jeg dere har godt av begge to:)

Skrevet

Oi ja håper det setter igang for deg da. Jo de sier det er hardere om man blir satt igang.. jeg aner ikke.. Sist stakk det i magen min, så vi reiste inn for en sjekk.. fikk beskjed om at det var fordøyelsesmerter men jeg kunne bli der over natten så legen kunne se på meg på morrarunden.. ca 2 timer etter vi la oss til å sove på sykehuset så snur jeg meg... PLASK der gikk vannet og riene var igang umiddelbart. hehe.

Håper vannet går først nå også.. da er man liksom sikker.. hehe.

Huff høres ut som om dere har slitt deres del også, det er ikke noe særlig,men godt å høre at det allikevel går bra. Når økonomien klusser, så klusser liksom alt seg.. ingenting som blir rett uansett hvor mye man prøver. Nå ser vi frem imot å betale ned på regningsbunken vår, og gå årets jul imøte med et smil og en glede på en helt annen måte.

Ja jeg gleder meg masse til å gå hjemme med babyen nå.. storebror begynner i barnehage om en uke.. 4 dager i uka så jeg får masse tid hjemme med babyen og tid til å hvile meg.. for det har vært slitsomt å plutselig være alene hele dagene med storebror på 2 1/2 år når man er vant med at gubben er ledig... hehe.

Nei nå får jeg lage frokost til gubben, han står snart opp og skal på jobb... blir bra overraska når han ser guttungen ligge ved siden av seg i senga og meg i lys våken tillstand i stua.. haha.

heldigvis er min lillesøster her nå (hun kom igår og skal være med på fødselen) så tror jeg skal få lurt til meg et par timer på puta litt senere.

Om du har msn,og har lyst så kan du gjerne legge meg til, jeg har en egen "bim" adresse som jeg har gitt ut til de jeg liksom ikke kjenner så godt,men som jeg følger litt med her inne da.. hehe.

[email protected]

ha en feiende flott dag og masse lykke til med fødsel uansett.

Klem.

Skrevet

hadde vært fint om vannet gikk ja... slipper man gå å kjenne etter og lure på om det er noe eller ikke. men har ikke hatt sånne vondter i ryggen før under svangerskapet eller noe, så blir jo morro å se. skal på jordmorkontroll ettepå i dag, så får vi se hva hu mener=D

er sant som de sier, at penger er roten til alt ondt. økonomi er det vannskeligste ja, og det tærer jo utrolig på psyken og alt, også så vannskelig som det er å få snudd på det...

jeg hadde deffinitivt ikke klart meg uten samboeren min. han har vært der nesten hele veien. fra innleggelse til nå, minus et år hvor jeg kødda det til og gjorde det slutt. dvs, overbeviste han om at han skulle gå fra meg. ble rund lurt og pratet ut av hele forholdet av en på over 30, men nå har vi begge vokst og kunne ikke hatt det bedre. bortsett fra økonomien...

koselig å bli vekket med forkost og greier da. må begynne å vekke gubben selv her. han må dra på jobb om en time og er utroli vannskelig å vekke.

håper du får hvile litt i dag da... og kose deg med besøket av søsken=D koselig med familie og søvn. men det er min mening da=P

da er du lagt til...

min andresse er [email protected], så vet du hvem der er=P

kos deg så snakkes vi, så skal jeg tenke hardt på å få deg igang:P sende fødestøv og alt det der=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...