Gå til innhold

Hæ? Hvor er nattranglene?


Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er jo ingen av de faste våkne her nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...jeg er jo ikke en av de faste...har akkurat kommet tilbake til disse sidene, nygravid som jeg er:)

Sitter på jobb og kjeder meg nå, så om det er greit, kan du jo ta til takke med meg...?:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Oioioi...nygravid,- gratulerer så mye!:-)

 

Alltid greit med litt ferske fjes her...eller rettere sagt, ferske mager!:P

 

Åssen jobb er det du har da?

Skrevet

Er her omtr. hele tiden, men om jeg blir regnet som en av de faste tror jeg ikke :0).. Men er iaffal våken og per i dag 6 dager over IKM, og negativ test i går.....

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Bare vært de samme nicka her hver i kveld i sikkert 2 uker, så var overraskende å ikke se et eneste ene! Men de har sikkert skjønt nå at det er deilig med litt søvn om kvelden!:P

 

Ser at du er i 7 pp...vært såpass over IKM før? Skal krysse fingrene for at det er en spire som gjemmer seg der!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

jeg er her:-)urolige bein som vanli.....:-(helt pyton...

Skrevet

Takk takk :0)

Er ikke hver gang jeg er her inne jeg gir meg til kjenne... av og til sitter jeg bare å leser, følger med på de jeg husker.... er litt sårt å se at de som bare var noen mndr på vei når jeg ble med her, nå føder og koser seg med sine små... mens vi ikke får til noenting.... men uansett, jeg blir glade på deres vegne, men skulle ønske det var meg, hehe :0)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hmmm...magnesium hjelper jo mot kramper i beina...hjelper det også mot urolige bein? Har i alle fall hørt om noen som pakker beina i helsetepper når de legger seg, og det har hjulpet. Men irriterende å ikke få sove, ja!:-/

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Må være vanskelig å være på et slikt forum når en ikke er gravid...titter litt innom bli gravid av og til for å se om folk har testa positivt, og heldigvis så er det ofte gode nyheter der. Men så er det jo en del som må prøve og prøve og prøve...må være kjempetrist!:-( Håper du har en god nyhet om et par dager da!:P

 

Tester du etter EL og sånt?

 

 

Skrevet

ja jeg tar magnesium men hjelper ikke..jordmor imorgen..høre om råd..dette går jo ikke..er trøtt men klarer ikke å sove..fungerer jo ikke i jobb eller noe

Skrevet

Nope, tester ikke EL... blir litt for "vanskelig" synes jeg... håper også jeg tester gr. snart... Ser du har spire, ønsker deg lykke til. Håper du får en flott graviditet :0)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kjenner godt til den "trøtt, men får ikke til å sove"...plaga med det selv når jeg ikke er gravid. Fikk jo ikke sovet natt til torsdag pga halsbrann, så sov vel fra 16-20, så burde sove nå for å fungere hele fredagen. Har jo planer om å dra på piknik, men det er jo dødsvarmt ute, så spørs om jeg orker!:-/

Skrevet

Du er her enda ja...? Jeg er sykepleier, men i natt er det en rolig gjeng her. Ikke alle netter jeg har mulighet til å surfe på nettet da. Hva gjør du/dere oppe så sent da?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Takk!:-) Nå er jo spira nokså stor da...er snart høygravid!:P

 

Er du sikker på at du har EL da? Har hørt om prøvere som har fått seg en overraskelse når de blir undersøkt. Men jeg håper selvsagt heller at du får deg en positiv overraskelse nå snart!:P

Skrevet

Hei, jeg var inne på babyverden sine sider og la inn data ifht siste mens og slikt. Da fikk jeg opp sannsynlig tid for EL. Var litt ekstra romantiske den perioden, og jammen meg satt spiren tvert. Faktisk første pp...bare et lite tips:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hehe...jeg måtte bare forte meg å regne ut sånne ting, for jeg og barnefar skulle bare prøve én gang å bli gravide...kom fram til at jeg hadde EL nettopp når vi hadde ferie (skulle bare prøve på ferie i Riga...derav nicket mitt), så prøvde jo. Blei gravid, ja, men sjokket var stort på UL da jeg blei satt 3 uker tilbake...for jeg har jo uregelmessig mens, så noen kalkulator funker ikke på meg. Blei altså uplanlagt gravid i Norge etter at vi hadde vært på ferie!:P

 

 

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er her enda, ja!:P Bra det er en rolig kveld for deg da!:-) Ingen jobb her, men får bare ikke sove...ikke at jeg har prøvd enda.

 

Har forresten hørt at nattarbeid ikke er å anbefale når en er gravid..!

Skrevet

Så morsomt, da var du jo gravid under prøvinga:) Hva sår det midterste i nicket for da?

Skrevet

ooops, hehe... ja ganske langt på vei da, hehe...

Har ikke prøvd EL-tester ennå, mye styr... men skjer ikke noe snart så blir neste steg.....

Skrevet

blæ... får jo ikke sove...Min sønn ligger på nabo rommet og lager "sovelyder" Høye sådanne. (Mmmmmmmmmmmm)

 

 

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Nope...gravid etter prøvinga. Husker veldig godt når jeg blei gravid, for det var jo 2-3 uker etter at vi hadde vært i Riga, og da sa jeg til barnefar at vi ikke trengte kondom for enten hadde jeg hatt EL for lenge siden eller var gravid...det stemte jo ikke!:P Så det var da snulla blei lagd, og midten av nicket mitt altså.

 

Piratspira var helt uplanlagt...trodde jeg hadde en cyste eller noe på eggstokker for jeg fikk smerter der, men da jeg tok test for å utelukke graviditet var jo den positiv som bare det!:P

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla har faktisk ikke lagd en eneste lyd i natt som jeg har hørt, så jeg må jo sjekke henne av og til for det er uvanlig av henne!:-/

 

Naboen derimot skulle høre på radio til kl 3...

Skrevet

hehe..

 

nå har jeg måtte lagt sønnen inn i vår seng slik at søstra mi får sove.. (hun er på besøk og deler rom med sønnen)

Åh kommer til å bli en svært laaang dag i morgen er jeg redd.

 

Skrevet

Stemmer det...har hørt det jeg også. Valgte å begynne på natta etter permisjon, slik at jeg fikk litt mere tid hjemme med prinsen. Trives godt med det, men fra oktober blir det vanlig heltid igjen. Planlagt det for lenge siden, med tanke på evt flere barn.. Hadde jo ikke trodd at jeg skulle være flere uker på vei samtidig som jeg går tilbake til vanlig stilling:)

Passer helt utmerket og være det da, blir det ikke så lenge med full jobbing;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...