petite fleur Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg så på Craft TV weekly (etter tips her inne - tusen takk!) og der lagde ei dame en albumside hvor hun brukte en del stempel, bla. et hvor hun lagde de ordene hun trengte.(Pull here) Altså, hun hadde et stempel med de fleste bokstavene, hvor hun "rullet" fram de hun trengte. Kan ligne på sånne datostempel de hadde på posten, bare at hun presset de på papiret i stedet for å "hamre" det ned.... Nei, dette var fryktelig vanskelig å beskrive! Men i alle fall: Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånn stempel??
Tre små & mammaen Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 venninnen min har slike tror jeg. kjøpte det i london når hun var der. Men mangler æ ø å på den da.. Kan jo hende de kan få tak i det på bikuben.com eller hobbyhimmelen.no?.com?
petite fleur Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Ikke verst at du forsto hva jeg mente! Du vet ikke hva det heter? At det mangler æ, ø og å kan jeg overleve (hvis jeg ikke får tak i det her i Noreg da)
petite fleur Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Nå fant jeg forresten det stempelet på en amerikansk nettside, men de selger sef ikke til privatpersoner... Legger ved linken hvis noen vil se. http://www.justritestampers.com/custom.aspx?id=10
Tre små & mammaen Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Har snakket med henne nå og hun sier at hun kjøpte den på en bruktbutikk for 100 nroske kroner omregnet. ¨Så hun var utrolig heldig da:-)
petite fleur Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Er det ikke typisk....Man må ha litt flaks;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå