Ma-i Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Heisann dere. D aslenger vi inn her også.. er ikke akkurat BIM lenger nå For de av dere som vet hvem vi er Lillebror og meg, Hei Igjen! Håpes å treffes til uka, noen av dere. Lillebror er 3 mnd blitt akkuratt Vi trives godt ilag, koser oss på verandaen flest dager når mammaen ikke er i form til tur. Sliter litt enda med bekkenet og krykkene er fast følgesvenn enda. Takk gud til tettinntil.com og alle våre fine bæresjal og MeiTai Vogn er et ikke tema enda, altså fin å vugge i på verandaen og for andre å trille, men mammaen kan nok ikke trille end a, litt vanskelig med krykker liksom. Det var litt om oss .
Motti Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hei, husker deg fra Bim, jeg. Tenk så fort tida går! Min jente er snart 10 uker, skjønner ikke hvor tida har blitt av. Leit at du har vondt i bekkenet ennå, men det blir forhåpentligvis gradvis bedre. Har periodevis litt vondt i ryggen, men kan jo ikke sammenlignes med det du har, så trillet får jeg, så sant det er vær, og det har det jo ikke akkurat vært så mye av...Og nå er det nesten for varmt!
coscos Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Hei Ma-i! Så hyggelig å se deg her inne! Og, så at du også var sent oppe, så skriver noen ord til deg. Jeg har akkurat skrevet ut kirkeprogram til et bryllup jeg skal i til lørdagen, og det tok jammen meg lang tid! Er akkurat ferdig nå. Men, tenkte å se om lillegutt snart våkner for å få mat (har våknet rundt 1 de siste nettene), hvis ikke så blir det nok senga på meg ganske snart. Skal bli hyggelig å treffes til uken. Har lurt på hvordan det har gått med deg og lillebror. Klem fra
Maud Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Velkommen hit og gratulerer med lillebror. Håper bekkenet snart blir bedre og at du får medisinsk hjelp til det :-)
Karomamma Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Hei på deg! Gratulerer så masse og velkommen hit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå