Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 *advarsel, innlegget KAN inneholde ironi* - At mødre som røyker ikke er glad i ungene sine - Det er bedre å slå ungene sine enn å røyke - Man skal ikke ha lyst til å være borte fra ungen sin, noen gang - Hvis lysten skulle oppstå, så er man umoden og ikke klar for barn - Er man borte fra barnet sitt, så kan det føre til psykiske problemer - Hvis man ikke lærer babyen å finne søvnen selv, så er man dårlig mor - Det finns en oppskrift på hvordan man lærer de å finne søvnen selv, og den må følges til punkt og prikke - Babyer SKAL sove i egen seng - Babyer skal ikke smake på noe som er tilsatt sukker - Babyer skal ikke spise noe som smaker noe særlig - Babyer skal ammes frem til de er 1 år - Babyer skal ikke ammes etter de er 1 år - HS har ALLTID rett - Å dekke over vognen med helseteppe er barnemishandling - Å la babyer sitte i stol/ vogn før de kan sitte selv er barnemishandling - Hvis man er i tvil om hva som er det rette, så er *sensurert* den perfekte mammaen og hun kan hjelpe deg på veien til å bli en god mor;) KOzy K og Nikolai
Monajenten Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 For ikke å glemme: - svigermor er ALLTID dum og vil prøver ALLTID å ødelegge, absolutt ikke hjelpe til
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Hehe, det er litt sånn på bakgrunn av den supertrivelige stemningen på småtroll om dagen:p
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 - Er vel bare min egen dumhet som gjør at jeg røyker, er nok ikke mindre glad i lille fordet:P - som sagt,jeg røyker:P - da hadde jeg vært sinnsyk for lengst - heller umoden og ikke klar for barn enn sinnsyk:P - litt streng på soverutine - driter i alt som heter oppskrift, gjør som jeg føler er best - ja hun gjør alltid det.... nesten.... - åh? - åh? har ei som er altetende ... - ops... da dreit jeg på draget der - no problem - HS vi har må være verdens beste, hun tror på egne erfaringer.. ( altså at foreldrene kjenner sitt barn best og handler utifra det..) Men en god veileder ,det er hun:P - delvis enig,om det hadde vært heldekkende teppe - vel... det styra hun nok med selv.. - Åh, meg du mente...Hysj daaa.. hahahahaha.. Rektig:P
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Å, søren, DET glemte vi Kozy! Bra fanget opp Monajenten!
Monajenten Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Var en noe feil formulert setning der ja, men bra du forstod;)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 PierC, hehehe... Da har vi plassert deg... *notere i tha big black book og le ondskapsfullt*
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 mhm... får jeg pryl nå?....*skeptisk*....hihi
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 *Nå hater jo jeg ungen min da.. *Bedre å røyke enn å slå, skadene opptrer senere og vises ikke på kroppen! *Hmm.. Vanskelig å være borte, når han følger etter meg hele tiden, der jeg sitter og røyker.. Innimellom ser jeg han ikke heller, like greit. *Umoden? jeg? *Har ikke merket det enda. *Flott, da har jeg vært en god mor, frem til han var 8mnd. I 4mnd etter det var jeg en dårlig mor og nå er jeg en super mor igjen? Flotters!! *Jeg fant den oppskriften selv, etter å HA prøvd MASSE.. *Sover ikke i egen seng hver natt. *Da har vi ett problem. *Samme som over Samme som over nok en gang - ammet ikke jo! *Flott at jeg ikke amma da.. *Da hadde ikke jeg vært den mamman jeg er for Daniel. *Da er jeg barnemishandler *Samma som over - nok en gang *Aha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå