Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 hvordan vet man når man skal legge babyen?? jeg har en liten gutt på 3mnd som jeg sliter veldig med om kveldene hvis jeg ikke får lagt han akkurat når han er passe trøtt(men jeg har ikke peiling når det er) jeg er bare heldig en gang i bland å legger han tilfeldigvis når det passer han.. for det er forskjellig tidspungt for hver dag.. jeg prøver å se etter gjesping og om han gnir seg i øynene,men jeg er enten for tidlig eller sent ute med å legge han(oftes for sent) og da blir det bare grin =( hva gjør dere??
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 jeg pleier å legge han mellom 19:00 og 21:00 foresten hi
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Vet du, det syntes jeg var kjempevanskelig også. Men så innførte jeg max 2 timer våkentid mellom hver gang hun sov. Da fungerte det straks bedre. Økte så til 2,5 timer når hun ble litt eldre og nå har hun 3 timer våkentid... (ofte litt mer, veldig aktiv...)
Maisie Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Har du noen faste rutiner på kveldsstell og mat? Er lettere å beregne leggetid hvis man har litt rutiner, for etter en stund, så venner kroppen seg til at dem, og blir trøtt sånn ca til samme tid. Prøv å legge ham til samme tid en stund.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 jeg har kanskje ikke vært så veldig flink med faste rutiner på kveldstellet. da skal jeg bli flinkere til det å se om det hjelper.. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå