Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått låne angelsound av en kollega til å høre på hjertelyden til barnet. Lå akkurat i senga å prøvde å finne den og fant på den ene siden, dunk, dunk, dunk.. kjørte maskina litt rundt og hørte ikke noe lyd før jeg kom over på andre siden, dunk, dunk, dunk... altså hjertelyd på begge sider.

Er dette normalt eller har jeg kanskje 2 i magen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje din egen puls du hører og... hjerte til baby, vil slå fortere enn din egen puls.. men du vet jo aldri=) hvor kan en få tak i en sann angelsound da? fikk lyst på en.. evt. pris?

Skrevet

De slo like fort men ja kan jo være min egen puls jeg hørte. Skal prøve igjen nå. spennende..

Vet ikke hvor man får kjøpt det eller hva det koster men prøv å søk på angelsound på nettet.

hvor langt er du på vei?

Skrevet

er 27+4 i dag.(altså siden det er over midnatt no) hehe... du da? tenk om det er 2 da... hehe.. spennede.. venter jeg.. skriv når du har sjekket en gang til=)=)

Skrevet

jeg er 12+6 idag siden det er over midnatt.. hehe... ifølge forrige UL.

Sjekket igjen nå og det var nok bare pulsen min som spilte meg et puss, prøvde å telle antall hjerteslag i minuttet og kom bare til 90 så var nok ikke det. Lette så litt videre å DA hørte jeg hjerteslag.. .dunkdunkdunkdunk.. gikk sykt fort.. hehe, moro.

skal på ny UL på tirsdag så får det vel bekreftet da.

Vet du om du skal ha gutt eller jente?

Skrevet

jeg venter en jente 6 november=)=) bløir spennede=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...