ana baroma Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Men når de blir 5-6 cm fra den ene foten til den andre, og i tillegg kryper rundt her jeg sitter, så blir selv jeg litt satt ut... Trodde ikke de norske var SÅ store heller:/
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Neida! Søte små med deilige hårete bein! Trippetrippetrippe bortover gulvet! Og kiler når de spankulerer på armen din
ana baroma Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 nja, nydelig og nydelig... Ikke direkte smellvakker, men enhver har sin sjarm:) Ligger stille nå og bare venter på et bytte, hehe
PopUp Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Uff, *frysninger* Husker svigers hadde vegg-til-vegg teppe og man hørte at beina liksom satt fast i teppet når de var på vei mot en. GRØSS
SnupsaTupsa Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 uæææææææææ, jeg HATER de!!!!!!!!! var en sånn kjempe her i sta og ( Vi har vært mye plaget av de, men siste året har vært bra, men kommet de siste dagene... Jeg hyler og skriker på det beste... på det værste sitter jeg stiv som en stokk og hjertet dundrer og jeg svetter og det tar minst en time før jeg har normal puls igjen. Blir virkelig vettskremt! Da jeg var gravid var det så ille en gang at jeg måtte komme på kontroll fordi de ble bekymret for hjertet mitt og den lille i magen... uff, det er flaut, men...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Sultne lille koppen da se Edderkpper er lykkedyr! Gir dårlig karma å drepe edderkopper.
ana baroma Skrevet 9. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2007 huffda... skal mer til før jeg tar skrekken av noe:) har blitt herdet opp gjennom årene, men skjønner at man kan bli småredd av denne str her. Tror ikke jeg har sett de så store i vill tilstand før:) men hårete er den ikke heldigvis.
SnupsaTupsa Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Generelt ikke spesielt redd av meg (tror jeg), men edderkopper må være det ekleste, skumleste jeg vet...;P Men det rare er at når de blir større sånn som feks tarantella etc og hårete og greier så er de liksom ikke sååå skumle da. Blir mer som hamster da hi,hi Har til og med holdt en! Holdt slange osv og forresten. Men er de som er her 5-6 cm så er det av de bedre da. De er bare så innmari svære at da vi flyttet inn trodde vi at noe var alvorlig galt... at de som vi kjøpte av hadde sluppet ut noe feks... Trodde ikke det fantes sånt i norge! Men skadedyrfirma sa det var helt normalt for området, og skjønner det når vi snakker med naboer og. Egentlig skulle vi selge og flytte herfra fordi jeg ikke tør drepe de eller noe. Står bøtter ol oppned så gubben må ta de når han kommer hjem hihi Og til og med han rygger... blæææh! Kommer de tilbake igjen så er det snart hus til salgs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ana baroma Skrevet 9. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2007 kanskje vi får selge huset pga denne her, haha... Dreper den ikke, dreper ingenting større enn mygg, jeg (bortsett fra fisk, da:). Den får leve videre til i morgen, så får vi se hva som skjer... Nå tar jeg boka mi med meg og tusler i senga. Edderkoppen får holde seg her nede, og kanskje pus kommer i natt.... og da!! Forøvrig har jeg holdt en tarantella, men det var et veddemål, og jeg fikk mine 500,-. Men aldri, aldri, aldri mer:) Se de på avstand er ok, men nærkontakt: nope!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå