Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen kunne fortelle meg når lillevennen i magen hadde tenkt seg ut jeg.. hadde vært så greit å visst..hehe:) spennende å vente, men slitsomt også... går jo greit, men venter og venter.. og kanskje må jeg gå to uker til.. huff det føles som en evighet.. skulle så ønske at h*n kom på termin eller max et par dager over.. gleder meg sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle gjerne likt å vite jeg oxo.. :)

kjenner den lille sparker å slår der inne, men skulle ønske den heller kunne sparke og slå her ute :)

men den kommer når tiden er inne....

Men KLARER SNART IKKE VENTE! :P

Skrevet

Helt enig... har 17 mil å kjøre til sykehuset i tillegg... Termin om 5 dager,- så man vet aldri. Blir i alle fall veldig spennende! Kommer han 6 dager over termin blir det på mormors 50 års dag!

Skrevet

Det må være surt å ha en så lang tur til sykehuset?? :/

jeg bor heldigvis bare ti minutter unna sykehuset (når man går vel og merke), så priser meg heldig der..

Jeg har ennå 46 dager igjen, tiden har begynt å gå sakte.. :s

Skrevet

har 48 mil til sykehuset.. :/ Men ska jo være sagt da at æ bor i sverige, men ska føde i hjemmebyen min.. :D

Skrevet

Løvebakken:

Får du være hjemme til du "blir syk" da?

Jeg må riktig nok til fastlandet for å komme til sykehuset, så blir jo noe annet om man kan kjøre bil...Men jeg må hvertfall reise inn til fastlandet et par dager før termin, for så å vente på fødsel.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...