lillegull:) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 noen kunne fortelle meg når lillevennen i magen hadde tenkt seg ut jeg.. hadde vært så greit å visst..hehe:) spennende å vente, men slitsomt også... går jo greit, men venter og venter.. og kanskje må jeg gå to uker til.. huff det føles som en evighet.. skulle så ønske at h*n kom på termin eller max et par dager over.. gleder meg sånn..
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 skulle gjerne likt å vite jeg oxo.. kjenner den lille sparker å slår der inne, men skulle ønske den heller kunne sparke og slå her ute men den kommer når tiden er inne.... Men KLARER SNART IKKE VENTE!
Løvebakken Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Helt enig... har 17 mil å kjøre til sykehuset i tillegg... Termin om 5 dager,- så man vet aldri. Blir i alle fall veldig spennende! Kommer han 6 dager over termin blir det på mormors 50 års dag!
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Det må være surt å ha en så lang tur til sykehuset?? :/ jeg bor heldigvis bare ti minutter unna sykehuset (når man går vel og merke), så priser meg heldig der.. Jeg har ennå 46 dager igjen, tiden har begynt å gå sakte.. :s
Maria&Casper Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 har 48 mil til sykehuset.. :/ Men ska jo være sagt da at æ bor i sverige, men ska føde i hjemmebyen min..
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Løvebakken: Får du være hjemme til du "blir syk" da? Jeg må riktig nok til fastlandet for å komme til sykehuset, så blir jo noe annet om man kan kjøre bil...Men jeg må hvertfall reise inn til fastlandet et par dager før termin, for så å vente på fødsel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå