Gå til innhold

noen fra stavanger som..


Anbefalte innlegg

Skrevet

har termin rundt 15 september, å ska føda på fødestuå?

bare av reine nysjerighet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia..:) eg har termin 12.sep.. men skal nok føda på sykehuset.. aner ikkje ka/kor fødestuå er... ka er det?

Skrevet

 

Termin 12(11) september her og..men på avdelingen her og!

 

Fødestua er der de føder uten smertelindring, rolig atmosfære m.m...altså for viderekomne;)

Skrevet

det hette ikkje fødestua...men fødeloftet!

anyway...eg hadde termin for 2 dager siden .. og hvis eg ikkje har født innen mandag så kan eg gå på fødeloftet, for då åpne de itte ferien igjen;)

Skrevet

ein ting te.. fødeloftet e kje for viderekomne.. du kan fint få lov te å føda der om du e førstegangsfødende òg!

Skrevet

Og du kan få smertelindring..som akupunktur og lystgass..

Men ikke epididural osv..

Skrevet

Haha, ja sa det for viderekomne for spøk, men regna md noe svar der ja...jeg er førstegangs og tar ikke sjansen på klare meg uten smertelindring(epidural) siden jeg ikke vet hva jeg går til...føles tryggere for meg være på avdelingen!

 

Men vet også at de som er på fødeloftet faktisk kan flyttes ned dersom de allikevel må ha epidural....så er ikke "låst" der heller....

Skrevet

eg har termin 15 sptember å vil føda på fødeavdelingen..

det begynne å nerma seg nå :)

tror sje du kan få lystgass på fødeloftet...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...