Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 har termin rundt 15 september, å ska føda på fødestuå? bare av reine nysjerighet..
smågodt prinsessa Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 heia.. eg har termin 12.sep.. men skal nok føda på sykehuset.. aner ikkje ka/kor fødestuå er... ka er det?
bamby Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Termin 12(11) september her og..men på avdelingen her og! Fødestua er der de føder uten smertelindring, rolig atmosfære m.m...altså for viderekomne;)
Spira31 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 det hette ikkje fødestua...men fødeloftet! anyway...eg hadde termin for 2 dager siden .. og hvis eg ikkje har født innen mandag så kan eg gå på fødeloftet, for då åpne de itte ferien igjen;)
Spira31 Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 ein ting te.. fødeloftet e kje for viderekomne.. du kan fint få lov te å føda der om du e førstegangsfødende òg!
♥Rime♥ Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Og du kan få smertelindring..som akupunktur og lystgass.. Men ikke epididural osv..
bamby Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Haha, ja sa det for viderekomne for spøk, men regna md noe svar der ja...jeg er førstegangs og tar ikke sjansen på klare meg uten smertelindring(epidural) siden jeg ikke vet hva jeg går til...føles tryggere for meg være på avdelingen! Men vet også at de som er på fødeloftet faktisk kan flyttes ned dersom de allikevel må ha epidural....så er ikke "låst" der heller....
LuRiFaXeN Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 eg har termin 15 sptember å vil føda på fødeavdelingen.. det begynne å nerma seg nå tror sje du kan få lystgass på fødeloftet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå