Yo&La+spire Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Ha tran i grøten? Har ikke gitt tran på leeenge (eg vet, eg vet....) fordi snuppa ikke liker det, og eg liker ikke å plage henne ved å presse i henne noe hun ikke liker. Forresten blir alle klærne ødelagte.... Blir tranen ødelagt i grøten? Smaker det æsj og bush og bæsj?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg er vel enda værre...jeg gir d-vit dråper i stedet for tran. Men ja, du kan blande i grøten, hvis ikke tran + grøt er populært vil jeg anbefale blandinga d-vit dråper + grøt. Det går så bra atte :-D
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 *gjeeesp* Tran? Me like sanasol... Men må vel egentlig innrømme at jeg har aldri fått tran, bruttern har aldri fått, ikke mamma, bestemor osv heller.. Ooo, og vitaminbjørner er stas!
Babyfacepsycho Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Michelle har faktiskt aldrig fått tran. Har det ikke i hus engang. Uff og uff så dårlig mor jeg må være. =)
Yo&La+spire Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Så sant så sant....kansje eg skal mose noen vitaminbjørner å slenge i grøten istedenfor? Eller....c-vitamintabletter! MMM...lørdagsgodt!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Ikke gi henne d da, hvis hun ikke liker d... Biovit bruker vi Og når d blir høst/vinter og mørketid skal vi spe på med d-vitamin dråper. Tran smaker dritt, lukter dritt, og jeg er sikker på grøten hennes kommer til å bli motbydelig med tran! *blæææh*
Gjest Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Har ikke gitt tran til min på 3,5 mnd, i det hele tatt! Spiser godt selv,masser av fettstoffer. Gir heller ikke d-vitamin, jo har gitt en dag, men lar henne få litt sol på kroppen hver dag! Ja hun soler seg og nyter det, ingen solkrem her. Det er snakk om 5 min. Når jeg begynner med grøt skal hun få rapsolje i grøt, men tran er boikottet til hun blir et år tipper jeg, neste vinter.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Kødder du? Legger du babyen ut for å "sole seg", uten solkrem?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Teiper henne fast i solsenga i bare bleia vettu, funker knallbra det. Også snur jeg etter 2,5 min slik at det blir jevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå