maja_73 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg klarer ikke lenger å pumpe like mye som sønnen min vil ha. Hva slags erstatning er best til premature? Vi gav Nutramigen på sykehuset, men innbiller meg at vi kun får det på resept? Hva gir dere?
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Nutramigen kan du få kjøpt på apoteket reseptfritt så vidt jeg vet. Vi ga vanlig NAN til mini her i huset. Fungerte fint for vår del, og var aldri plaget med noen spesielle mage/luftsmerter som spebarn.
Monica_og_Michael_Andrè Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Nutramigen fåes kjøpt reseptfritt på apoteket, men er ganske dyrt. 250 kr for en boks. Michael Andrè får nutramigen, men vi fikk det på resept pga laktoseintoleranse.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Vi har gitt NAN H.A.1 til gutten vår helt i fra han var på sykehuset og bruker det fremdeles. Denne får kjøpes på apoteket og koster ca 144 kr pr pakke (600g). Er godt fornøyd med NAN HA1. Prøvde vanlig NAN1 som fås kjøpt i vanlige butikker, men da ble han litt sutrete, så vi gikk tilbake til NAN H.A.1.
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Vi prøvde flere merker og fant ut at det beste merket for vår gutt var Hipp 1. Det er et økologisk merke og da vi begynte med det kunne vi til og med nesten slutte helt med malteekstrakt, det kommer av seg selv er, er ikke hard og fargen er nesten som morsmelkbarn. Så det virket for oss.
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Vi startet med NAN 1, vanlig som du får kjøpt på butikken. Når han får mme nå bruker vi NAN 2. Har ikke hatt noen problemer med luftsmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå