uups123 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 har dere noe forslag til hva man kan lage med dem..? fortår de for eksempel nabbiperler..? Hva lager deres barn i barnehagen å sånn.. trenger forslag til hva jeg kan kjøpe inn som tidsfordriv ilag med snuppa.. også hadde de jo vært so koslig med noe hun hadde laget:)
uups123 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2007 er de ingen som har ett godt forslag? tenkte hun hadde godt av at jeg gjorde noe slikt med henne siden hun ikke går i barnehagen..
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jenta mi blir to i november, hun tegner og maler hver dag. Ser faktisk at hun blir flinkere og flinkere. Hun liker også godt å pusle.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 -fingermaling? -kjøpe sånn leire ting til å lage håndavtrykk(kanskje ikke så mye for hennes del, men det er jo et morsomt minne. -trolldeig kan jo kanskje være noe for dere begge, blir kanskje ikke noe fornuftig når hun er så liten, men man kan jo prøve. Evt plastelina for å øve seg litt først. -kom ikke på mer
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Har en tegnetavle som hun kan male med kritt på ene siden og med whiteboard på andre, den synes hun er gøy. Allers er det gøy å male med fingermaling og vanlig akrylmaling. Elsker play doh, så trolldeig er jo sikkert ikke så dumt. Elsker å tegne, elsker å drive med glitterlim=) Dekorere esker, rammer eller tegnepapir med det. Det er det jeg kommer på nå, nabbiperler, er det de med pinne under??? da liker hun dem og=)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Play dooh er veldig populært hos min 2 åring. Det er nesten samme som modellkitt, bare mye mykere og enklere å jobbe med. Kan lages selv eller kjøpes i lekebutikk eller bokhandel. Han liker også å putte sånne stifter i brett...hmm....hva heter det? stifter i forskjellige farger som puttes på hvitt plastbrett med masse hull Han har også malt noen kjempefine bilder på lerret. Kjøper lerret på "boksramme" hos clas Olsson,...kjempefint blir det, moro å ha på veggen...
uups123 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 Takk for svar.. er redd hun spiser trolldeigen da siden de likner på vanlig deig og hun pleier å snike til seg deig når jeg baker.. men modell leire eller sånn leire i farge som man han steke etterpå kan jeg kanskje prøve.. hun elsker å tegne da.. tror jeg skal kjøpe maleskrin til henne snart...
uups123 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Vet dere foresten hvor man får tak i sånnt brett til å stikke sånne små plastdingser nedi... sånn med masse hull..? de har mamma og de hjemme fra vi var små og de liker hun men har ikke sett de på noen butikker..
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 .....det som er så bra med play do er at den er helt ufarlig å spise.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 trolldeig putter hun kun i munnen 1 gang, den er utrolig ikke god. Masse salt i den.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Brio butikkerna har jeg sett sånne brett i. Og trolldeigen, som en annen sa. Den putter hun nok bare i munnen en gang siden den er så salt
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Vi var også på jakt etter disse plastdingsene til å stikke i plastbrett...fant tilslutt på toys'r us.. Men jeg synes stiftene var litt vanskelige å få satt inn. 4 åringen min klarte det fint, men 2 åringen måtte streve litt. Måtte liksom bruke litt makt for å få satt dem på, om du skjønner... kan ikke huske at de "gode gamle" var sånn? Kanskje noen har tips om andre steder en kan få kjøpt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå