Gå til innhold

litt bekymret her...ene leggen større enn den andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen andre opplevd det at den ene leggen er blitt større enn den andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du skal følge med på er om den leggen som er større, er rød og varm. Det kan være tegn på blodpropp, ikke for å gjøre bekymringene dine større altså=). Det du bør gjøre er å kontakte legen imorgen så du får det undersøkt bare for å være sikker. Er jo bare dumt å gå og engste seg. Lykke til=)

Skrevet

Hei hei.. I juni fikk jeg masse vann i bena, og det ene benet hovnet opp masse (mer enn det andre). Dro til legen, og ble sendt rett på akutt mottaket, fikk beskjed om at det kunne være blodpropp.. Der måtte jeg vente 8 timer på å være inne hos legen i 3 min for å få bedskjeden at det bare var vanlig hevelse pga graviditeten og varmen.. Grunnen til at det ene var større var belastningsforskjell på bena. Men ta deg gjerne en tur til legen hvis det fortsetter å være stor forskjell, vil jo være på den sikre siden.. Håper at det bare er som med meg da =)

Skrevet

Jeg har samme problem men med hendene mine ikke leggen. Venstre hånd er større enn den andre. Dette er fordi jeg er venstrehendt og det har med belastningsforskjell som ble nevnt her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...