Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Mildt sagt drittlei og kvalm av hu dama som står å smører rumpesprekken sin med ZON.. Også den reklamen for munnsårsalve.. Antix.. blæ Flere kjiiiiipe reklamer??
*1+1=2 små* Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 hu som snakker om utflod, som IKKE ser konfortabel ut med det! Dårlig og teit reklame!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 "er du en av de mange kvinner som sliter med grumsete utflod etter sex og mens!" ÆSJ
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Synd å si det men Zon er en dårlig men bra reklame.... (om det går an da!) Hele poenget er jo at vi legger merke til produktet og det gjør vi jo, nettopp fordi reklamen iriterer oss...
LilleBjella Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 JA.....jeg er så enig så enig. Kunne de ikke i hvert fall ha funnet ei litt lekrere dame som skal smøre ræva si:) Denne er kanskje ikke ekkel, men har dere sett reklame for dr. greve dusjsåpe, der de heller og heller og heller såpe oppi hånda...INGEN som bruker så mye såpe i dusjen, bare irriterer meg. Når jeg og mannen ser gynekologdama på tv snur vi oss og brekker oss begge to..ÆSJ.
Krolla og Theodor Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 THANK YOU! godt det ikke er bare meg som får hetta... Så utrolig dårlig reklame (spesielt den ZON - "Hvorfor behandle hele kroppen, når du vet hvor du har vondt".. På dårlig svorsk (hun må da være svensk sånn som hun snakker).
Fabelaktiv Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Hun som bruker doktor greve... er ikke det reklame for den intimsåpa i tillegg da..? Hun har vel verdens største høne da som trenger sååå mye såpe - eller så er a riiiimelig skitten...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Vi husker jo disse produktene veldig godt da. For min del har Antix irritert meg grønn; "Har du prøvd alle SHÆRRINGRÅD..." Kunne vel ha funnet noen som kan forskjell på kj- og skj/sh- lyden i en TV - reklame vel...?!? Arrrgggh.....
Fabelaktiv Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Jeg er sånn som husker dem og derfor ikke kjøper dem
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Jeg er så enig så enig Fabel_Aktiv:o)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Og Posten-reklamene tar nesten livet av meg... Den fyren er bare så jævlig irriterende! Får lyst til å spikre ham fast i en vegg og slå den forbannede postpakka i skallen på'n... Og hvorfor skal de sende den gynekologdame-reklamen rundt middagstider? ÆSJ!!!!! Og den for Palmolive dusjkrem... Det skrives fukt, men uttales jo fokt? Det er jo ingen som uttaler det "f-u-k-t", vel? Den dama har så sinnsykt tilgjort og ekkel stemme. Grøss... Savner Doffen-reklamen, jeg.
liten frøken ventes i mai:) Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Ler meg ihjel! Jeg virkelig HATER den reklamen, og ble SÅ glad for å finne likesinnede. Jeg begriper ikke at det er mulig å lage så dårlig reklame. Må nesten mistenke dem for å lage noe så irriterende for å få folk til å huske det. Men jeg kjenner at jeg hater den reklamen så intenst at jeg bevisst unngår produktet. Grøss!
liten frøken ventes i mai:) Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Mente "Helae krooppeen.." altså
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 Sjekk denne da! :-) http://www21.nrk.no/hn/vblogg/video/160
Hymia+muffins Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 Hvis du VET vart du har ONDT, värfor behandla HELA kroppet???? Herregud vi skjønner at du er svensk, rumpesprekkdamen!!!!! Ellers så hater jeg djuice-reklamen med Miss Belik og skrikende synging.. Og reklamer ala "Vinn plasmaskjerm NÅ" hvor dama som snakker konsekvent sier "plesssmaskjerm!" på ekkelt riksmål. SÅ HATER jeg reklamen for Blenda med han drittungen som setter seg på brødskiva si og bader i gjørme.. Spyy.. Og alle BRØLENDE reklamer for McDance, Hits 4 Kids, Summerdance hits, Summertrance, McSummer osv, med bikinikledde fjortissjenter som danser og mimer teatralsk til "musikken"... Og så er det denne kvalmende reklamen for Lactaaaal... Utflod er noe jeg ikke vil høre om midt under middagen!!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #17 Skrevet 12. august 2007 og den med vendela (hårfarge (?)) "neida mamma, prøv den" med styggeste stemmen i hele verden.... og så er det kommet en ny bohus reklame med noen alvorlig irriterende lyder og mennensker som løper på en plen... Arrgh #=/(#)(
prøvekluten+3små Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 waææææææh! HATER den reklamen!! sutremegge!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 Euronics-dama skremmer vettet av meg, hun har så store øyne at hun ser litt psykotisk ut.
mor.monsen Skrevet 13. august 2007 #20 Skrevet 13. august 2007 ingen av dere som syns det er en smule ekkelt med den der bygg et eller annet reklamen med hu dama som går til sengs med et blått kosedyr??? seksuelle undertoner så det synger etter. i'm blue baby, i'm blue... æææææsj.....voksne dama og ekle kosedyret. det er til å irritere seg grønn over! posten reklamene.....blæh!! fæle mannen! jippi til ikea reklamene!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #21 Skrevet 13. august 2007 Jeg tror ZON dama ble fratatt Vendela ved fødselen... De er begge svorske og er utrolig teite å høre på. Syns hun Europris dama er ufyselig.. "Morten!" meg her, og "Morten" meg der.. får ikke skjemt bort noen ved å handle masse crap på Europris, vel!?
Papegøyeblomst Skrevet 13. august 2007 #22 Skrevet 13. august 2007 Den dummeste reklamen jeg vet om dagen, er den med tannkremtubene som svømmer i stim i et korallrev...Hva faen er DET, liksom??? Hun derre zon-svorske dama har forøvrig vært på hver eneste reklamepause i ettermiddag, får helt spaaaader, må skifte kanal. Og ja, hu som er samboer m han derre blå "bamsen"..???? Blir alltid like imponert, når jeg tenker over at det faktisk er et reklamebyrå som har kommet på, og ikke minst SOLGT disse iddeene til firmaene... ( Jaaa, en film om en dame som puler et blått koseryr, DEN kjøper vi!!....???)
*Vetlis* Skrevet 14. august 2007 #23 Skrevet 14. august 2007 Hva med de 2 dårlige forsøka de har gjort for å forbedre hu Vanish dama da? Da må jeg flire.... Hu siste er jo relativt normal, men de to før henne så jo rett og slett ut som noe de hadde hentet i Myntegata i Oslo! Ikke bra! Zon reklamen er tragisk!! Det er noe hakke galt md tonefallet!
Amanda- Skrevet 14. august 2007 #24 Skrevet 14. august 2007 hun der HELE kroppen.. har irrtert meg siden den reklamen kom... også før jeg blir gravid... ÆSJ!!!!!irriterenes stemme,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå