Gå til innhold

bare en liiiiten ting til ang den røykedebatten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ikke dytte den opp igjen, hehe :P

så at nydelige marius (?) og mamma til en stor og en liten skrev at de snakket om røyking MENS man ammer, (og generelt). men det er vel ingen som sitter med røyken samtidig som ungen får mat nå til dags vel? jeg tolket i hvertfall hovedinnlegget dithen at hun lurte på om noen røyket i ammeperioden. og deretter svarene mine. jeg synes selvfølgelig ikke det er greit, og tror ikke det er noen som gjør det. men å ta seg en røyk etter ungen har lagt seg, ute, synes jeg ikke har noe å si. men det er min mening da..

ville bare få det ut, vil ikke krangle med noen altså :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var vel heller det at hun lurte på om det var noen som røyket i ammepreioden jah.. ble ganske så paff, da jeg så enkelte som svar som hentydet at man satt med barnet på fanget ammet, og røyket.. noe sånt ville jeg aldri ha gjort...

Skrevet

jeg tolket det også dithen som å røyke i den perioden man ammer, og det er det jo noen som gjør...men tror aldri jeg har sett noen sitte med røyk i handa mens de ammer nei.

Skrevet

nei jeg tror ingen ville ha gjort det i dag. vet de gjorde det i gamle dager.. så jeg tror ingen av de som svarte at de røyker og ammer mener at de tar røyken imens de ammer. :P

Skrevet

nei, men det kan jo forklare reaksjonen til enkelte hvis de trodde folk svarte at de satt og ammet og røykte samtidig :-o det er jo folk i mange aldre...og kanskje ikke full enighet om hva gamledager er da, hi hi.

Skrevet

når jeg svarte på det innlegget mente jeg seff ikke at jeg røyker med lillingen på fanget og heller ikke mens jeg ammer.

Skrevet

Venninna til søsteren min sitter faktsik med røyken i en hånd og babyen i en annen mens hun ammet....dette var i 2005. Vet ikke om det karaktiseres som "gamle dager...."

Skrevet

signerer tussi på den.. mente at jeg røyket selvom jeg ammer, men ikke med tassen på fanget, ell mens jeg ammer..

Skrevet

iiiiiiik! det er redsomt. huff, skjønner at du engasjerer deg når du kjenner folk som holder på sånn. den eneste jeg kjenner som røyker og ammer, tar seg en røyk eller to når ungen har lagt seg for natta (noe som egentlig er veldig teit, for det er så lite at hun burde kunne slutte).

Skrevet

Det gjør ikke jeg heller,og jeg går ut og røyker og jeg pøver og bare røyke rett etter jeg har ammet..

Skrevet

I aftenposten sto det faktisk at forurensing og eksos fra biler var mere skadelig enn passiv røyking.

Skal jeg slutte og ta med babyn ut da??????

Skrevet

hmm...det er sikkert derfor det er så mye astma og allergi. vi lar ungene våre leke for mye ute :P

Skrevet

Ja ikke sant .he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...