Gå til innhold

Hva syntes dere om denne prisen for dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5000 kroner, heltid, dette er inkludert mat, men vi må holde bleier og våtservietter selv .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit eller svart?

Skrevet

Helt OK. Altså må dere ut med 1700 kr selv (med mindre det er hvit dagmamma, og da syns jeg hun tar for lite betalt) for full oppholdstid, og det er jo mindre enn en barnehageplass koster:)

Skrevet

Signerer Dulosten her :o)

Skrevet

Dette var dyrt!

Veldig dyrt!

Her i bodø har vi en som er dyr, 4500 for halv dag, men mange dagmammaer tar dagpris...

Kjenner noen som betaler 180 kroner dagen...noen tar 160 kroner, andre igjen tar hele kontantstøtta...

Dersom hun skal ta 5000 kroner så bør hun holde ungen med bleierog våtservietter selv...syns nå jeg...

Skrevet

Signerer Dulosten:o)

Skrevet

Ok, fleretallet syntes dette altså var greit, da får jeg stole på det. Takk for svar:)

Skrevet

kommer jo helt ann på stedet det er,pris er VELDIG forskjellig!! men ser en på det som at en får kontantstøtte på 3303 pr mnd, må en ut med 1700 kr, og det er jo tross alt mindre enn en barnehageplass. Dersom det er hvit, så kan dere jo trekke det av på skatten også, da er det ikke dyrt lenger!!!!

Skrevet

jeg er hvit dagmamma og tar 5000 kr i mnd.

inkuldert mat,frukt,,

bleier og våtservietter har de med selv..

middagsglass og nestle grøt kjøper ikke jeg,det må de ha med selv...

hvis de skulle hatt det behovet..

Skrevet

Han skal ha både grøt og middagsglass på den tiden han er der,må jeg ha med det i tillegg syntes jeg det blir alt for dyrt. tydelig at prisene varierer mye, om denne dagmammaen ikke er hvit, tror jeg at jeg leter videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...