Gå til innhold

Soving, baby 5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge og hvor mange ganger er det egentleg vanlig at de sover når de er 5 mnd? Skal man holde de våkne eller la de sove så lenge de vil? vekke de? Snuppa legger seg ganske sent enda. Vi jobber med å korte ned et kvarter om gangen. Legger henne ca halv 9. Innsovninga tar mellom 15 min og en time. Som regel 15 min da.....

Ikke lett å vite dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også 5 mnd. Han legger seg mellom 19 og 20 - Våkner han fra duppen sin kl 16 er det soving igjen 19, jeg vekker han kl 17..Så fremt han ikke sovnet halvtimen før, da kan jeg gi han et ekstra kvarter..hehe. Han sover gjerne 2 ganger pr dag. Noen ganger 2 x 20 min, andre ganger kan det bli opptil 3 timer. Første dupp er i 10 tiden, til halv 11 / 11. Så i 14 / 15 tiden,(som oftes 15) da alt fra 20 min, men som oftes 1 time. Er det fra 14 - 15 kan det være han dupper litt av igjen til pupp i 17 tiden, men vekkes da..

Ble litt rotete dette her, men rutinen vi har kommet inn i syns jeg fungerer veldig godt, og er nokså ryddig - men, ser ikke sånn ut her jeg skriver... hehe.. Natta varer 12 /13 timer, intervaller på 4 /3 og 2 timer... DA ønskes pupp, skal venne av med noen av de oppvåkningene nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...