Gå til innhold

Home and away!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, hekta jeg også:)

Men fikk ikke sett det i dag. Kan noen fortelle meg hva som skjedde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jesse skjønte at det var han som kjørte på bilen til chloe..

Jesse og sally planla begravelse..

Leah tok grav.test som var negativ..

Leah og dan bestemte seg for å prøve å lage baby..

Skrevet

Får egentlig Scott(?) vite at det er han som er faren? Noen som vet...?

Skrevet

Ja han får vite..

Skrevet

Thank you, thank you:) Husker dere da Jessie hadde langt hår!:) Han er myye finere nå!:)

Skrevet

Lea avslørte at hun fryktet at hun var gravid, men turde ikke ta test for hun var redd for Dan sin reaksjon. Kanskje han ikke ville ha barnet. De fikk snakket sammen og ble enig om at hvis hun var gravid skulle de beholde dette. Testen var negativ ig de ble egentlig litt skuffet begge to. Så de vil nå prøve å få barn sammen.

Hayley monterte sprinkelsenga alene, mens Kim observete og mente hun ikke fikk det til. Masse flørting der.....

Sally fikk med seg Jesse på planlegging av Chloe sin begravelse.

Og han ble i lettere humør av det.

Så gikk han og la blomster i bilvraket. Da begnte det å demre for han. At han faktisk hadde kjørt i fylla og at han kjørte rett i mot en møtende bil.

Så han skjønte jo da at han var den skyldige

Tror det var det meste hvertfall

Skrevet

OMG, nå er det myyyye jeg ikke har fått med meg :o :O :o

Ikke sett på flere mnd:(

Skrevet

Er Hayley frisk igjen? Måtte ikke ho opereres og ta abort for å overleve? Er ho ikke sammen med Scott lenger (er det det han heter han litt kjekke langhåra?)

Har ikke permisjon lenger så jeg får ikke sett det...

Skrevet

Nja, ikke egentlig. Hun valgte å ikke opereres, og fikk beskjed av legene om å ta det med ro, ellers kan hun bli dårlig igjen. Hun og Scott har slått opp. Han taklet ikke at det var Kim som var faren, og kysset Josie. Han angret med det samme, men var dum nok til å fortelle henne det, og da slo hun opp med ham. Han har godtatt det nå, og gitt sin "velsignelse" til at hun og Kim kan begynne sammen, mne hun kan ikke helt bestemme seg for om hun vil være sammen med Kim eller ikke....

Skrevet

Trodde at jeg var den eneste som fulgt med på den serien jeg! Har fulgt med i flere år. Er det noen som vet hvordan det går i fortsettelsen (for å foregripe begivenhetene litt)? Lurer på om noen av det gamle kommer tilbake i serien igjen. Fra jeg begynte å følge med er det bare Sally, Irene og 60 åringen tilbake!

Skrevet

Vet om en som kommer tilbake i alle fall. Ikke sikker på om det er permanent eller bare for en periode. Siden denne tråden ikke inneholder noen spoilere, så tør jeg ikke skrive hvem det er, i fall jeg ødelegger spenningen for noen.

Skrevet

svensk tv3 har kommet litt engre enn oss.....

går 07.35 eller 07.25 om morgenen... må se er for har ike tv2

Skrevet

mente lengre.. men det kjønte dere vel....

Skrevet

Jada, vi "kjønte" det. ;) Ikke lett når hjernen går fortere enn fingrene klarer å skrive på tastaturet, hehe. (Tror jeg rettet på halvparten av ordene i dette svaret pga pølsefingrene mine nå....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...