Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Nå er lillemor 10mnd og begynt å oppdage verden utenfor lekematten.Hun kryper og reiser seg opp. Vi har endel blomster, både i vinduskarmene og på gulvet. Det er disse på gulvet som foreløbig er interresanne., skal plukke på de hele tiden. Flytter dere vekk blomster eller? Jeg aner ikke hvilke som evt er farlig.. Vet ikke hva de heter en gang.. Best å bare flytte vekk alt for sikkerhetsskyld? jeg har jo kontroll over henne, men ting skjer fort om man snur seg vekk litt...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Her er alle blomster nå satt "utenfor rekkevidde". Så i dette øyeblikk står det en stor gulvplante på spisebordet.. Aner ikke hvor jeg skal plassere den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå