Gå til innhold

Baby og blomster..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er lillemor 10mnd og begynt å oppdage verden utenfor lekematten.Hun kryper og reiser seg opp. Vi har endel blomster, både i vinduskarmene og på gulvet. Det er disse på gulvet som foreløbig er interresanne., skal plukke på de hele tiden. Flytter dere vekk blomster eller? Jeg aner ikke hvilke som evt er farlig.. Vet ikke hva de heter en gang.. Best å bare flytte vekk alt for sikkerhetsskyld? jeg har jo kontroll over henne, men ting skjer fort om man snur seg vekk litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er alle blomster nå satt "utenfor rekkevidde". Så i dette øyeblikk står det en stor gulvplante på spisebordet.. Aner ikke hvor jeg skal plassere den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...