Lykkepiller Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Må fylle min nye mp3-spiller på 2 GB og trenger tips!
Gulosten™ Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 (Eller Leonard Cohen som har originalen da:) ) ALT av Josh Groban må nå jeg svare da!!!! Er man patriot så er man patriot!!!
cherry coke Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Vanskelig!! Det finnes jo så masse fint! -Muse-unintended -HIM-gone with the sin _HIM-join me in death -Guns n' roses-november rain -Jeff Buckley-Grace -Jeff Buckley-Hallelujah Dette er bare noen få av mine favoritter:) Alle rolige, nyyydelige låter!
Cat.68 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 For øyeblikket er det "Ingen Soldat" med den Svenske artisten Lars Winnerbäck
silhah og emilie Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 åh jeg kan nevne i fleng nightwish-sleeping sun (2005) gaute ormåsen-kjærlighet er mer enn forelskelse (ikke mobb) chicago-your my inspiration wamp-månemannen og tir a noir ja og mange flere:p
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Akkurat nå ; Snitch med Akon Ellers Against all odds med Phil Collins:):)
tine29 Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Hehe..gaute ormåsen...sorry,måtte bare kommentere den..den fortjente litt mobbing..
silhah og emilie Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 ikke mooobb hehe:p men den er fin da:) elsker stemmen til den gutten der altså.. å får ikke å snakke om når han synger jørgen hattemaker *dåån*
Gjest Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 I`ll be med edwin macain something special med bigbang cowboy take me away med dixie tjeiorna when you say nothing at all med alison krauss wasted time med eagles hmm, listen er lang hehe jeg liker veldig forskjellig musikk da så det er litt av vært hehe..
cherry coke Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 cc cowboys-kom igjen!! Holdt på å glemme den og den er vaaaaaaaaakker!
lille je Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Lover's hymn med Ken Stringfellow Thirteen med Big Star
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 If you think you know how too love me med Smokie :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Min favorittsang er da i dag: Soulmate med Natasha bedingfield:o))
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 Unwritten - Natasha Bedingfield Midnight train - Journey Mad world - (husker ikke) Funeral - Band of horses Undiscovered - James Morrison You give me something - James Morrison In the arms of an angel - Sarah McLaughlin öpna din dör - Tommy Nilsson How to save a life - The Fray
flashdancepants Skrevet 9. august 2007 #18 Skrevet 9. august 2007 In the aeroplane over the sea av Neutral Milk Hotel. Og de fleste med Rufus Wainwright, Saint Etienne, Stereolab!
Vrimle Skrevet 9. august 2007 #19 Skrevet 9. august 2007 Må faktisk støtte deg litt jeg 'silhah og emilie' Gaute Ormåsen har ei nydelig stemme, så er det noe m "dialekta" hans også. Liker kjærlighet er mer enn forelskelse veldig godt jeg! Usminka sjel er også fin:)
Monajenten Skrevet 9. august 2007 #20 Skrevet 9. august 2007 Athlete - Wires David Gray - Babylon Davig Gray - Late night radio John Mayer - Your body is a wonderland The Fray - Look after you Evan & Jaron - Crazy for this girl Nickelback - If everyone cared Stevie Wonder - That's what friends are for Ghosts - Stay the night Madonna - Take a bow Madonna - You'll see Travis - My eyes Robbie Williams - Strong
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #22 Skrevet 9. august 2007 Get up kids - like a man possessed Howie Day - Collide 3 doors down - here without you Maroon5 - She will be loved Tool - Sober Audioslave - Be yourself Audioslave - Like a stone Tool - Right in two Sisters of Mercy - Alice Bush - Chemicals between us Devil Doll - Girl who was... death Counting crows - Colorblind Death cab for cutie - tiny vessels Yoki Mori - To zanarkand osvosv
Vrimle Skrevet 9. august 2007 #23 Skrevet 9. august 2007 Hører ofte på sangene dine jeg 'Monajenten'. Tar med meg ipoden å går en tur i skog og mark når jeg er sliten, da er låtene dine gode å ha da;)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #24 Skrevet 9. august 2007 Muse - Hysteria Muse - Thoughts of a dying atheist Deftones - Passenger Deftones - Change Keane - Everybodys changing Jimmy eat world - Pain Jimmy eat world - Get it faster Leonard Cohen - Waiting for the miracle herregud jeg orker ikke neve alt en gang..
solastråler Skrevet 9. august 2007 #25 Skrevet 9. august 2007 True colours - Cindy Loper Groovy kind of love - Phil Collins I'm an english man - Sting Unanswer prayers- Garth Brooks If tomorrow never come- Garth Nrooks The Dance- Garth Brooks I am already there - LoneStar Walking in Memphis - Mark Cohn Crying in the rain - Aha He is son - Mark Schultz Noen av mine favoritter, har mye mer, men kommer ikke på hva alle heter En siste en Den kamilla og tyven sangen, morten harket synger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå